Kuinka paljon teillä on rinnat kasvaneet raskausaikana?

mulla tissit ei oo kasvanut juuri lainkaan. tai siis uusia rintsikoita en oo joutunut ostaa ku vanhat menee niin hyvin. aluksi en uskonutkaan olevani raskaana kun tisseissä ei tapahtunut mitään. nännit ei oo kasvaut/ tummunut. kipeet on, ai perhana. :LOL:

Esikoista odottaessa jouduin ainakin kaksi kertaa ostamaan suurempia liivejä ja sitten imetysliivit. Kauhulla odotin miten suuriksi ne meijerit oikein paisuu, kun lähtökokokin oli 75D, ajattelin, että täytyy lehmien rintaliiveihin pian turvautua :LOL:

No, ympärysmitta taisi enemmän kasvaa ja kuppikoko yhdellä kahdella. Palutuivat suunnilleen normaaliin tilaan. Nyt kakkosta odottaessa ei ole tarvinnut vielä suurempiin vaihtaa ja vikkoja nyt reilut 17.

Nyt jo kasvanu yhdellä kupilla, vaikka viikkoja on takana vasta juuri ja juuri 12. Ympärys ei kyllä ole kasvanut, eli 70C on vaihtunut 70D. Toivottavasti ei kasva enää kauheesti ja tämäkin kasvu tuli melkeinpä yhdessä yössä. Vanhat liivit ei mahdu päälle ja uusien löytäminen on ollut älyttömän vaikeaa. Tällä hetkellä yritän selvitä kahdilla urheiluliiveillä (onnistuin löytämään yhdet sopivat kaupoista ja onneksi vanhat menee juuri ja juuri) jotka ei kyllä mikää kaunistus ole varsinkaan näin kesäaikana jos vaatteet on ohuita ja hihattomia. Olen viimeiset kaksi viikkoa etsinyt epätoivoisesti kaksiosaista uima-asua ja viimein löysin yhden mallin mikä sopi päälle.

Ennen esikoista olin B75-C80 rintsikoista riippuen ja raskausaikana siirryin täysin kokoon C80. Maidonnoustua synnytyksen jälkeen olin vähän aikaa D80. Imetyksen loputtua olin taas B75-C80 ja nyt tämän raskauden myötä (nyt 32+4) menee taas vain tuo C80. Taas olen ostanut imetysliivit kokoa D80.

Ennen raskautta 75AA. Ympärysmitta ei ole muuttunut, mutta viikko sitten ostin liivit 75D :eek: Tuntuvat hyviltä päällä, kun ei purista. Kyllä se pienen hysteerisen kikatuskohtauksen meinasi sovituskopissa aiheuttaa, kun tajusi miten paljon rinnat on paisunut. Varsinkin, kun sitä oli jo niin tottunut olemattomiin rintoihinsa. Paidat on pakko ostaa uusiks, maha vielä mahtuis vanhoihin, mutta rinnnat ei :LOL: Arvilta en olekaan sitten välttynyt. Nyt viikkoja 23+1.
Toivottavasti eivät enää paisuisi.

Mulla on ehkä hieman kasvanut mutten ole vielä joutunut isompiin liiveihin siirtymään. C75 tai C80 liivejä käytän. Esimaitoakin tullut rv20 asti eikä kovin paljoa isontanut rintoja. Nännipihat kyllä ihan alussa jo tummentuneet. Voipi olla että synnytyksen jälkeen täytyy rynnätä liiviostoksille!

Juu, aivan liikaa ovat kasvaneet!!
Mä olin niin tyytyväinen mun "pikkutisseihin", että nyt on ollut totutteleminen näihin hinkkeihin. Ennen oli 80A ja nyt on 80C ja nekin jo puristaa... pitää kai kohta mennä taas kaupoille. :|
Mieheni on kyllä ollut hyvinkin tyytyväinen. :LOL:
Ai juu nyt ollaan rv 21+6

Taidan olla outo... B) Mulla ei ole kummassakaan aiemmassa raskaudessa tapahtunut tisseissä mitään ennen kuin synnytyksen jälkeen kun maito on noussut. Tai no kolostrumia tuli kyllä molemmissa varmaan jotain puolesta välistä eteenpäin, mutta ei se kokoon vaikuttanut millään lailla.
Nyt on alkuraskaus menossa ja nännit välillä arat, siinä kaikki. En usko että ne villiintyvät nytkään kasvamaan :LOL:

Vera-84
Mutta mulla oli kyl aika isot ennen raskauttakin. Vähän esimaitoa jo tullut ja nännit tosi tummat. Aina ennen ihmettelin ku mulla oli niin vaaleat. Niin voi olla et ne nännit on nyt isommat...

Mut hei, miehet ei pane pahitteeksi että teidän rinnat kasvaa
Toivon ainakin niin, heh :)

Neljä kuppikokoa on tullut, lähtö 65C ja nyt 65F. Kauhulla odotan kasvavatko vielä, nyt vko 28+6 menossa. Imetysliivejä kyllä varmasti löytyy, mutta nyt odotusaikana alkaa olla hankalaa kun kaarituellisia olen tottunut käyttämään. :$

ekan raskauden aikana kasvoi 75B/C:stä 75D:hen ja tokassa tuosta 75D:stä E:hen tai 80D(vielä kyllä menee imetys liiveillä, et en sit normi rintsikoissa osaa sanoo..) :) mut ketuttaa niin maan perkuleesti kun oon tosi pienikokoinen(mitänyt vielä nuita raskausmakkaroita) :LOL: mut oon tosi epäsopusuhtaisen näkönen näitten kans. ja voi tätä hartia/ niska kipua.!! :|

[quote="toukkahaave"

mut olis kyllä kiva muuten tietää että mistä sitä kohta, jos kasvu jatkuu, saa kokoisiani???
kertokaahan jos tiiätte??
kiitos...[/quote]

Erikoisliikkeistä saa vaikka mitä kokoja, ainakin Change-ketju myy ainakin H-kuppiin asti (voi olla pitemmällekin) ympärysmitasta 65 lähtien. Sieltä olen omani ostanut kun peruskaupoista on turha haaveilla löytävänsä sopiva. Aikamoinen kokovalikoimahan tässä on raskauden mittaan kertynyt, toivottavasti ei ympärysmitta kasva niin eivät jää käyttämättä.

Kaksi kuppikokoa on kasvanut, nyt viikolla 38 mennään. Kauhulla odotan, mitä niistä vielä tulee, kun maito nousee :eek: Alkaa olla jo hankala löytää liivejä, ja jos löytyy niin hurjan kalliita ovat nuo isot kuppikoot. Imetysliivejäkään ei löydy kuin kokoon D tai E noista halvempia malleja myyvistä, esim. Lindex, Kappahl jne.

Yhteistyössä