Kuinka paljon teillä ovat ristiäiset/nimiäiset maksaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
En tiedä, en ole maksanut kummankaan lapsen ristiäisistä mitään.

Sama täällä. Mun vanhempien luona oli ristiäiset, ja he järjestivät myöskin ne =)

Eikö teitä harmita ettei itse saanut suunnitella ja järjestää juhlia?

Meillä juhlat olleet aina isovanhemmilla ja he on myös halunneet ne kustantaa joten kuluista en tiedä.

Miten niin ei ole itse saanut suunnitella??

Minä olen jokaiset juhlat suunnitellut itse; päättänyt juhlien värit (kynttilät, lautasliinat, kahviliinat, kukkakimput) , ruuat, juomat, makeat tarjottavat. Osan olen tehnyt makeista jutuista itse, mutta vanhemmat on kustantaneet kaiken ja laittaneetkin ison osan.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
En tiedä, en ole maksanut kummankaan lapsen ristiäisistä mitään.

Sama täällä. Mun vanhempien luona oli ristiäiset, ja he järjestivät myöskin ne =)

Eikö teitä harmita ettei itse saanut suunnitella ja järjestää juhlia?

Meillä juhlat olleet aina isovanhemmilla ja he on myös halunneet ne kustantaa joten kuluista en tiedä.

Miten niin ei ole itse saanut suunnitella??

Minä olen jokaiset juhlat suunnitellut itse; päättänyt juhlien värit (kynttilät, lautasliinat, kahviliinat, kukkakimput) , ruuat, juomat, makeat tarjottavat. Osan olen tehnyt makeista jutuista itse, mutta vanhemmat on kustantaneet kaiken ja laittaneetkin ison osan.

Monilla taitaa olla tapana ettäs e joka maksaa, päättää mitä on tarjolla
Monilla taitaa oll

Meillä meni noin 100 euroa tarjottaviin ja 20 e kastekimppuun. Eli 120 euroa suurinpiirtein. Itse tein kaiken, tarjolla oli 2 täytekakkua, 2 voileipäkakkua, karjalanpiirakoita (nämä ostin valmiina kaupan pakastealtaasta) ja munavoita. Ainiin, äitini teki vielä kääretorttua ja pullaa, näitä en ottanu mukaan tuohon laskelmaan.

Vieraita oli 22.

Mä en tiedä koska meillä sukulaiset teki paljon eivätkä huolineet rahaa. Mutta luulisin että ainakin 500? tilavuokrineen ja ruoka oli tarjolla, vieraita tuli lopulta vajaa 40.

Meillä pidetään ristiäiset kotona ja ruokatarjoilua ei ole, en ole ikinä ollut ristiäisissä missä olis ollut ruuat. Kahvipöydässä ite tehdyt täytekakut, anoppi teki pari voileipäkakkua, jotain piparia ja pullaa teki mun äiti. Meillä ristiäisissä lähimmät sukulaiset+kummit eli aikuisia n.20 ja sitte muutama pikkulapsi. Kukat maksoi jotain 30-40? mut anoppi maksoi ne. Mitään kiitoskortteja ei todellakaan lähetelty.