V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:En tiedä, en ole maksanut kummankaan lapsen ristiäisistä mitään.
Sama täällä. Mun vanhempien luona oli ristiäiset, ja he järjestivät myöskin ne =)
Eikö teitä harmita ettei itse saanut suunnitella ja järjestää juhlia?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:En tiedä, en ole maksanut kummankaan lapsen ristiäisistä mitään.
Sama täällä. Mun vanhempien luona oli ristiäiset, ja he järjestivät myöskin ne =)
Eikö teitä harmita ettei itse saanut suunnitella ja järjestää juhlia?
Meillä juhlat olleet aina isovanhemmilla ja he on myös halunneet ne kustantaa joten kuluista en tiedä.
Miten niin ei ole itse saanut suunnitella??
Minä olen jokaiset juhlat suunnitellut itse; päättänyt juhlien värit (kynttilät, lautasliinat, kahviliinat, kukkakimput) , ruuat, juomat, makeat tarjottavat. Osan olen tehnyt makeista jutuista itse, mutta vanhemmat on kustantaneet kaiken ja laittaneetkin ison osan.
Alkuperäinen kirjoittaja pk:Meillä ei ole pidetty juhlia lainkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja moi:20 vierasta ja kahvipöytä. Tarjoilut 300?
Alkuperäinen kirjoittaja one and only:1000 diili pitopalvelun kanssa. Noin 20 henkeä, kaunis vuokratila, mitään ei tarvinnut itse tehdä, somistukset, ruokailut ja kakut.