Kuinka paljon teillä juodaan alkoholia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tosi vähän, saunapäivänä mies ottaa vain yhden kaljan ja mie alkoholitonta siideriä. Viime kuussa otin vain yhden lasillisen viskiä.

Vähän.
Mies saattaa ottaa yhden oluen tai yhden viskipaukun 1-2 iltana viikossa. Mä juon ehkä siiderin per kuukausi, joskus en sitäkään. Viihteellä käyn 0-2 kertaa vuodessa. Miestäni en oo nähnyt tukkihumalassa sitten kesän 2001.

Mies juo joskus harvoin parit saunakaljat, minä olin viime kesänä humalassa ensimmäistä kertaa 5 vuoteen, ja ehkä 5 kertaa vuodessa juon saunasiiderin. Mies juo itsensä humalaan muutaman kerran vuodessa.

Saunailtoina mies juo sellaisen 0.33 pullon olutta. Ja minä voisin juoda valkoviinipullon viikonlopussa, mikäli en odottaisi tai imettäisi. Nyt en ole juonut kohta kahteen vuoteen alkoholia kun olen odottanut ja imettänyt ja imetän edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:
Ihan yleisesti kyselen.
meillä noin joka toinen viikonloppu mies juo ehkä noin 6 pulloa olutta ja minä viinipullon:)

Juon 5-10 kertaa vuodessa mitä juon ja mies ottaa kerran vuodessa. Humalaan, mutta lapset ei tätä näe.

Mies juo saunaoluen kerran viikossa. Baarissa mies käy kerran tai kahdesti vuodessa ja silloin ottaa enemmän.
Minua ei ole kiinnostanut baarissa käyminen lasten syntymän jälkeen ( eikä siis miestäkään tuon enempää ) ja alkoholia otan muutaman viinilasillisen vuodessa.
:)

Mä juon usein, mutta harvoin humalaan asti. Melkein joka ilta yhden siiderin, mies ottaa yleensä viikonloppuna useamman olusen. Eli jonkun puolenkymmentä-kymmenen kaljaa. Nyt se äheltää salilla, todennäköisesti huomenna juo saunan jälkeen minkä juo. Mä olen ottanut nyt yhden siiderin ja todennäköisesti repäisen ja juon vielä toisen. :whistle:

Minä antabuksella ollut 3viikkoa ja mies on myötätuntolakossa. Mulla meni överiksi (jokapäiväiseksi tissutteluksi) sairauden myötä, nyt päätin katkaista pelin. Jatkossa menee silloin tällöin, kuohuviinipullo viinipullo puoliksi kun on jotain spesiaalia..

Yhteistyössä