Kuinka paljon teidän päiväkoti-ikäiset lapset kiroilee päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meidän poika kiroilee ehkä 10 - 15 kertaa, tai en tiedä montako kertaa tarhassa mutta kotona näin. Naapuri kertoi, että hänen pojat ei kiroile ollenkaan... Tuli tosi syyllinen olo. Kyllä meillä aikuisetkin välillä sanoo rumasti, mutta ei ole kiva kuulosta kun lapsi kiroaa.

Ei oo kiroillu tuon ikäsenä eikä kyllä kiroile vieläkään (9v) toivottavasti sellasesta ei tule mikään tapa hänelle koskaan. Se on mun mielestä äärettömän rumaa kuunneltavaa aikuistenki suusta saati sit lasten.

Meidän pk-ikäinen tyttö (4-v.) saattaa joskus sanoa "voi perhanat", koulupoika (tokalk) ei kiroile koskaan! Itse en ääneen kiroile...paitsi joskus ollessani yksin. En KOSKAAN kiroile lasten kuullen enkä töissä jne. Mies harvoin kiroilee...ja sekin luokkaa "perseensuti" yms.
Mun mielestä kiroilu on erittäin inhottavan kuulosta...varsinkin naisten suusta!!

Tokaluokkalaista poikaa alkoi kiehtoa viime vuonna, kun isot pojat kiroilivat ihan v-sanalla koulunpihalla. Sovittiin, että jos oikein kovasti sapettaa, saa sanoa perhana. Vuoden aikana kokeillut muutaman kerran. Nyt asia tuli taas puheeksi, kun luki Ronja ryövärintytärtä ja lisäsimme sallittuihin sanoihin hemmetti. Ei ole vielä käyttänyt.