Kuinka paljon suosit suomalaisia tuotteita?

Ruuassa yritän suosia suomalaista, tosin esim. suomalaisia banaaneja ei ole olemassakaan. Mutta tänään tuli kaupasta mukaan kotimaista kurkkua puolet espanjalaista kalliimpaan hintaa. Juuri siitä syystä, että suomessa olisi töitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Ruuassa yritän suosia suomalaista, tosin esim. suomalaisia banaaneja ei ole olemassakaan. Mutta tänään tuli kaupasta mukaan kotimaista kurkkua puolet espanjalaista kalliimpaan hintaa. Juuri siitä syystä, että suomessa olisi töitä.
Eikä riisiä, kahvia, kaakaota, teetä, appelsiineja, mandariineja jne =) Kerran kyllä palstalla joku kivenkovaan väitti, että kyllä Pirkka-riisi on suomalaista =)
 
mielellään suosin suomalaista, ja esim olen kyllä siirtänyt nettiostostelujani nyt lähinnä kotimaisiin nettikauppoihin tanskalaisten ja ruotsalaisten sijaan... muutenkin kyllä suosin mielellään suomalaista, ruuassa, matkailussa, ihan kaikessa =)
 
Mä en yleensä tapaa tutkia missä maassa tuotteet on valmistettu. No kurkut, tomaatit, salaatit, perunat jne.. tulee yleensä ostettua kotimaista. Mutta esimerkiksi vaatteilla ei ole mitään väliä mulle, missä maassa ne on valmistettu.
 
äiti neljälle
Suosin suomalaista luomua ja viimeaikoina hinnat hienoisen tippunut.
Syödään laman tullessa vähemmän ja puhtaampaa ruokaa ilman lisäaineita ja alusta loppuun itse tehty ruoka on terveellistä ja erittäin edullista.
Suosin kotimaisia muitakin tarvikkeita ja joskus jätän ostamatta jos ei löydy kotimaista vaihtoehtoa
 

Yhteistyössä