Kuinka paljon sinä saat kuukaudessa rahaa? Kaikki tulot otetaan huomioon.

  • Viestiketjun aloittaja "Juska"
  • Ensimmäinen viesti
"Juska"
Jos myös sosiaalietuudet huomioidaan, niin paljonko napsahtaa tilille rahaa nettona kuukaudessa. Mitä teet työksesi, ja montako lasta sinulla on?

Sairaanhoitaja,päivätyössä. 2500€. 2 lasta. (sisältää lapsilisän, asumistuet ja elarit.)
 
"vieras"
[QUOTE="Juska";28990569]Miksi en saisi? Kahden lapsen yksinhuoltaja.[/QUOTE]

Siksi kun muutkaan ei saa, kahden lapsen yksinhuoltajana töissäkäyvänä ei jää 2500 käteen, ja ei kuulu jäädä ja saada siihen mitään asumistukea.
 
"Juska"
[QUOTE="vieras";28990574]Siksi kun muutkaan ei saa, kahden lapsen yksinhuoltajana töissäkäyvänä ei jää 2500 käteen, ja ei kuulu jäädä ja saada siihen mitään asumistukea.[/QUOTE]

Palkkaa jää kuukaudessa käteen 1700€. Ja vuokra on 800€.
 
"perhe"
[QUOTE="perhe";28990613]Minä saan 800e ja saisin nostettuu sen viel 100e kun haen kuntalisää. Mies tienaa työn määrästä riippuen 1000-1500e kk. Plus sit joka kk s-bonukset 50-100e[/QUOTE]

Jaa niin ja 2lasta ja 2aikuista, 2koiraa ja kissa :)
 
Mielenkiintoista
[QUOTE="perhe";28990613]Minä saan 800e ja saisin nostettuu sen viel 100e kun haen kuntalisää. Mies tienaa työn määrästä riippuen 1000-1500e kk. Plus sit joka kk s-bonukset 50-100e[/QUOTE]miten voi tulla noin paljon bonuksia kuussa?
 
"vieras"
1400€ vanhempainrahaa verojen jälkeen + 220€ lapsilisät. Kaksi lasta.
Töissäollessani tienasin vähemmän, noin 1300€ verojen jälkeen palkkaa ja 100€ lapsilisää. Ma-Ra alalla töissä.
 
"Vieras"
Yrittäjä, tulot vaihtelevat suuresti, alimmillaan 700 ja ylimmillään on ollut 5000 euroa laskutusta. Nyt jotakin tuolta väliltä, alle 3000 kuitenkin. Lapsilisät erikseen, ja kaksi lasta.

Niin ja nuo summat eivät tosiaankaan "napsahda" tilille, vaan niistä menee verot ja maksut ja kaikki muut kulut, enkä käy niitä tässä erittelemään.
 
"vieras"
[QUOTE="perhe";28990613]Minä saan 800e ja saisin nostettuu sen viel 100e kun haen kuntalisää. Mies tienaa työn määrästä riippuen 1000-1500e kk. Plus sit joka kk s-bonukset 50-100e[/QUOTE]

Ostatte joka kuukausi reilusti yli tonnilla sapuskaa kaupasta.
 
"vieras"
[QUOTE="perhe";28990613]Minä saan 800e ja saisin nostettuu sen viel 100e kun haen kuntalisää. Mies tienaa työn määrästä riippuen 1000-1500e kk. Plus sit joka kk s-bonukset 50-100e[/QUOTE]

Semmonen 1500€. menee kauppaan joka kuukausi teillä, aika huikeeta noilla tuloilla.
 
"poikia3"
[QUOTE="perhe";28990651]Keskittämällä kaiken s-ryhmän kauppoihin. Eli helposti. :) vai mikä se normaali olis vai onko sulla joku muu etukortti itsellä? :) en oikeen ymmärrä miten tuo olisi paljon mielestäni on aika vähän..[/QUOTE]

Mun mielestäni teidän tuloillanne summa on kyllä melkoisen suuri.

Omalle tililleni tulee joka kuukausi reilu 3500 euroa, palkka, elari yhdestä, lapsilisä kolmesta.
 
"perhe"
[QUOTE="vieras";28990656]Ostatte joka kuukausi reilusti yli tonnilla sapuskaa kaupasta.[/QUOTE]

No siis ei ihan joka kk. Aika normi ny täs rahatilantees ollu et bonuksia tulee 60-70e mut on tullu myös enemmän ja vähemmän. Meillä saa melkeen laskea sen 250e viikko kun koiranruokaan menee 30 jokatoinen viikko, kissaan 20jokatoinen viikko, pienenlaåsen vaipat, tutti vaihtuu joka kuukausiym. Ja sit viel ollaan näit kauheita hirviö vanhempia kun ei ajatella lapsia ja tupakoidaan. :D
 
"vieras"
[QUOTE="perhe";28990693]No siis ei ihan joka kk. Aika normi ny täs rahatilantees ollu et bonuksia tulee 60-70e mut on tullu myös enemmän ja vähemmän. Meillä saa melkeen laskea sen 250e viikko kun koiranruokaan menee 30 jokatoinen viikko, kissaan 20jokatoinen viikko, pienenlaåsen vaipat, tutti vaihtuu joka kuukausiym. Ja sit viel ollaan näit kauheita hirviö vanhempia kun ei ajatella lapsia ja tupakoidaan. :D[/QUOTE]

Yli tonnin se tekee silti vaikka saakin 60. bonuksia kuukaudessa.
 

Yhteistyössä