Kuinka paljon pidätte yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa25
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa25

Vieras
Moi.

Kuinka paljon pidätte yhteyttä puolisonne kanssa silloin, kun olette erossa? Paljonko laitatte viestiä/soittelette? Paljonko on normaalia? Jos toinen lähtee esimerkiksi matkalle, vaaditteko yhteydenpitoa päivittäin?

Moi.

Kuinka paljon pidätte yhteyttä puolisonne kanssa silloin, kun olette erossa? Paljonko laitatte viestiä/soittelette? Paljonko on normaalia? Jos toinen lähtee esimerkiksi matkalle, vaaditteko yhteydenpitoa päivittäin?

Vittu sillon kun akka lähtee muualle mitää yhteyttä pidetä. Kun perävalot loppuu vilkkamasta meen baariin ja dokaan. Sitten vieraisiin - jos onni suosii...

Viimeksi muokattu:
soitellaan hyvät yöt joka ilta, eli yhteyksissä ollaan kerran vuorokaudessa. Ei viestitellä yhtään kertaa reissun aikana, joskus laitetaan sähköpostia tai skypetetään jos on joku isompi juttu kotona kesken.
Ei vaatimuksia, molemmat tietävät parisuhteen perusasiat.
Kumpikin matkustaa työn puolesta vuosittain 100-150 pv. Kumpikin on asunut työkomennuksilla ulkomailla pidempiä ajanjaksoja yhteen menoon, minulla pisin jakso kesti 4 vuotta. Lapsia ei ole.
34v avoliittoa takana. Parisuhde on voinut hyvin ja voi hyvin vaikka olemme eri kansalaisuutta.

Moi.

En ole koskaan vaatinut puolisolta yhteydenottoja enkä varsinkaan silloin kun hän on töidensa vuoksi kiireinen. 15 vuotta olemme olleet yhdessä ja yhteyttä pidetään silloin kun on asiaa. Yleensä yhteydenotot tulevat puolisoltani päin. Harvemmin on tullut mitään niin tärkeitä asioita että päivittäin tai useasti päivässä pitäisi olla toiseen yhtydessä.

Viimeksi muokattu:
Kyllä minävaafin että pitää soittaa tunnin välein. Kerran mies ei soittanut silloin kun piti, ja en vastannut sitten puhelimeen ollenkaan. Tuli toisesta kaupungista taksilla, kun luuli että oli joku hätä. En vaan vastannut, kun ukko ei ollut soittanut silloin kuin sovittu, paska jätkä. Nyt soittaa aina minuutin tarkkuudella, kun taksiin meni viimeks 600 egee, tulee halvemmaksi.

Moi.

Meillä pidetään joka päivä yhteyttä, jos toinen on vaikka työreissussa. Eikä tarvitse edes vaatia, vaan on ihan luonnollista. Työpäivän aikan ei tietenkään soitella, vaan illalla.

Viimeksi muokattu:
Moi.

Mä pidän päivittäin yhdyntää naapurin akan kanssa jos oma on poissa. Aika läski ja rupsahtanu, oma on paljo freesimmän näkönen ja nuorempiki mut tekniikalla naapurin akalla on hallussa. Siinä mielessä vaihtelu virkistää...

Viimeksi muokattu:
päivittäin olemme yhteydessä ainakin jollain tavalla. ei asuta yhdessä ja niinäkin päivinä kun ei nähdä, jutellaan netin välityksella tai puhelimessa, koska kumpikin sitä haluaa

Mä pidän päivittäin yhdyntää naapurin akan kanssa jos oma on poissa. Aika läski ja rupsahtanu, oma on paljo freesimmän näkönen ja nuorempiki mut tekniikalla naapurin akalla on hallussa. Siinä mielessä vaihtelu virkistää...

Samoilla linjoilla! Olen minäkin saanut aika rumilta muijilta, mutta kuitenkin ovat jälkeenpäin kädestä pitäen kyynelsilmin kiitelleet - ketkä ovat tajuissaan selvinneet.

Viimeksi muokattu:
Mun mielestä on kohtuullista soittaa, jos lähtee matkalle, että olen perillä määränpäässä.

Kiva jos jaksaa soittaa illalla ennen nukkumaanmenoa.

Ulkomailta muutaman kerran viikossa, että tietää toisen olevan elossa. Kuitenkin meillä kaikilla on jonkinlainen huoli kun toinen on poissa kotoa ja vaikka ulkomailla.

Se joka akattelee vaimoansa ja muka huumorilla kirjoittaa vieraissa käynneistä, osoittaa oman kyvyttömyytensä elää aviossa ja ihmissuhteessa, sen pituinen se.