Kuinka paljon panostat itseesi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m85

Vieras
Eli meikkaatko, ostatko paljon vaatteita, käytkö kampaajalla ym.
Miksi/Mikset??

Itse meikkaan päivittäin, arkena vähemmän mutta ripsaria ja puuteria on aina. Kerran kuussa ainakin tulee ostettua jotain vaatetta. Kampaajalla pyrin käymään joka toinen kuukausi.
Tykkään piristää itseäni...

Meikkaan melkein päivittäin, vaatteita ostan paljon, kuukausittain vaihdan esimerkiksi sukka ja alusasu varastot. Teen myös paljon vaatteita itse. Kampaajalla ei juurikaan käy kun vihaan tukan harjausta....Harrastukseeni laitan paljon rahaa ja aikaa.
Ja vain siksi kun se on niin kivaa :D

Jos olen koko päivän kotona, niin en meikkaa, mutta harjaan toki hiukseni ja laitan dödöä ja vaatteet ovat aina puhtaat ja ehjät. Kotoa jos lähden niin sitten meikkaan, paitsi jos lähden lenkkipolulle :D

Meikkaan lähes päivittäin, tosin en esim. siivouspäivinä. Kampaajalla käyn n. kerran kuukaudessa. Vaatteita ostan tarpeen mukaan, en mitenkään erityisen paljon. Tällä hetkellä koen itseeni panostamiseksi senkin, että otan tavallista enemmän aikaa lenkkeilyyn ja jumppaamiseen, haluan saada itseni kuosiin.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Meikkaan melkein päivittäin, vaatteita ostan paljon, kuukausittain vaihdan esimerkiksi sukka ja alusasu varastot. Teen myös paljon vaatteita itse. Kampaajalla ei juurikaan käy kun vihaan tukan harjausta....Harrastukseeni laitan paljon rahaa ja aikaa.

Siis käytät alusasuja/sukkia vain 1kk?

Meikkaan lähes päivittäin kevyesti. Kampaajalla käyn tai värjään ite hiukset säännöllisesti. Uusia vaatteita ostan vain tosi tarpeeseen. Liikuntaa harrastan mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman paljon ja kavereita tapaan säännöllisesti.

Kyllä. Meikkaan päivittäin, vaikken menisi minnekkään.
Kampaajalla käyn 3 viikon välein, kuin myös kosmetologilla.
Vaatteita ostan liikaa, joskus useita kertoja kuukaudessa, suunnilleen kerran viikkoon.

Ihan vaan koska se on musta kivaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ihan tosi?:

juu.

En meikkaa ollenkaan, vaatteita ostan paljon, kampaaja käy kotona kerta kuussa. Sit oon ostanut kaiken maailman tökötit itselleni ja kerran viikossa mä oon semmosen pari tuntia kylpyhuoneessa laittamassa itseäni :D Silloin tällöin käyn kosmetologilla.

Onko panostaminen pelkkää esteettistä ulkonäköä? Käyn salilla aina kun ennätän ja opiskelen alinomaan jotain uutta - lokakuu 2009 ja elokuu 2010 välisellä ajalla näyttäisi tulevan noin 100 opintopistettä täyteen yliopistoissa.

juu.

Miksi? Vai kuluuko sulla ne jotenkin pikapikaa :D ?

Meikkaan päivittäin.
Ostan vaatteita silloin kun löydän jotain kivaa, eli ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa jotakin.
Käyn kampaajalla harvoin, koska värjään itse hiukseni ja leikkaankin itse silloin tällöin, kun hiukset ovat sen pituiset, että voin itse ne tasoittaa, isot muutokset hoidatan kampaajalla.

Ostan paljon meikkejä, sorrun aina uusimpaan meikkivoiteeseen/ripsiväriin :whistle:
Vaatteita ostan melko paljon :ashamed: ainakin 5aamuna vkossa käytän itseeni sen 20min suihkuineen,meikkeineen,vaatteiden valintoineen. Kotona värjään hiuksia, kampaajalla käyn kerran/vuosi.

Meikkaan melkein joka päivä, pidän huolta ulkonäöstä päivittäin eri jutuilla. Kampaajalla käyn säännöllisesti, laitan aika usein kampauksia itse jne. Ostan vaatteita silloin tällöin, yleensä on sellaisia kausia että löytyy paljon kaikkea kivaa ja välillä taas ei mitään pariin kuukauteen. Nyt en ole löytänyt mitään kivaa mistään :( Tykkään laittautumisesta, siksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Onko panostaminen pelkkää esteettistä ulkonäköä? Käyn salilla aina kun ennätän ja opiskelen alinomaan jotain uutta - lokakuu 2009 ja elokuu 2010 välisellä ajalla näyttäisi tulevan noin 100 opintopistettä täyteen yliopistoissa.

Ootpa aika reipas! Hui :D Mitä oot opiskellut? Ja avoimessa vai ihan "oikeessa" yliopistossa?

Olen laihtunut ruokavaliolla ja liikkumalla takaisin sopivampaan painoon, lasketaanko sekin itseensä panostamiseksi? Ainakin olen pirteämpi ja tykkään itsestäni enemmän nykyään ja eiköhän se terveyteenkin vaikuta positiivisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

juu.

Miksi? Vai kuluuko sulla ne jotenkin pikapikaa :D ?

Kun ostan niitä niin paljon, että jää paljon pitämättäkin. Pakko niitä on laittaa eteenpäin tai tehdä alusasuista vaikka esiintymisasuja jos muuta käyttöä ei enää ole.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
En minkään vertaa. Hyvä jos jaksan aamulla hampaat ja kasvot pestä. Saunan jälkeen laitan dödöä.

Miksi?

Miksi vaivautua? Ei kukaan mua näe.

Etkö arvosta itseäsi?

En kai sitten jos se itsensä arvostus on ulkonäkökeskeistä.
Höpöti höpö, ei se itsensä arvostus meikeistä yms tule...Me kaikki ollaan erillaisia jospa hän on niin luonnon kaunis kaunotar

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Herrajestas! 100? Miten ehdit? Tai ennenkaikkea jaksat? :o

Yhteistyössä