Hitto, etta te kaikki ootte onnekkaita!!! Mulla ei paino lahde sitten millaan... :'(
Painoin jotain 60-62kg ennen raskaaksi tuloa, olen vajaa 165cm. Olin hoikka, mutten kuitenkaan mikaan tikku. Juoksin 3-4x viikossa kunnon lenkkeja (3-5km ja tosiaan JUOKSIN). Kevyimmillani olen ollut siina reilu 2-kymppisena, jolloin olin 55-56kg. Mutta sillon urheilin kuntosalilla lahes joka paiva. Olen aina ollut urheilullinen ihminen ja tykannyt liikunnasta. B)
No, raskaaksi tulin ja heti turposin. Painoa tuli 18kg ja rviikoille 41+1 asti mentiin. Mutta oli se makeanhimo valtava
Noh, synnarille jai kerrasta 10kg ja aluksi sita tuntui tippuvan... mutta sitten tapahtui jotain ja tuli jopa takas kiloja ja millaan ei meinaa lahtee... ei sitten millaan... samat 8kg on ja pysyy ja junnaa... :'( Imetan vielakin, tytto on 10kk... odottelemme toista (l.a. 5.10) ja nyt huomasin vkonloppuna vaa'alla kaydessa, etta oli lahtenyt pari kiloa
Ehka naa tasta joskus lahtee... ei ehka ens kesaan mennessa, mutta sitten seuraavaan sopii lahtea... :headwall: