Kuinka paljon paino noussut raskauden jälkeen..

Melkein 20 kiloa oli painoa tullut lisää juuri ennen synnytystä. Seuraavana päivänä -7kg ja loputkin kerkesivät juuri ja juuri lähteä n. puolessa vuodessa ennen uutta raskautta.

Pitkää lisätä että ei kilot ihan itsestään lähteneet. Töitä joutui tekemään ja paljon.

 
Esikoisesta tuli yli 20 kiloa. Ihan lopussa oli varmaan jotain +24kg, mut suurin osa lähti heti, kun nesteet lähti liikkeelle. Mut kyllä niitä kiloja jäikin, suunilleen viis kiloa painavampana aloin odottaa tätä kakkosta. Nyt ei toivottavasti ihan samaa määrää tuo paino nousis, et sais sit helpommin pudotettuakin. Näyttää onneks, ettei ihan samoihin lukemiin päästä tälläkertaa! En kyllä tosta painosta oo pahemmin stressannu, koko ton vajaan pari vuotta, mitä tohon jäi väliin, paino putos hiljalleen..
 
kun aloin ykköstä odottamaan, painoin 47.9kg ja päivää ennen synnytystä (laskettu päivä) painoin 55.2, kun tulin sairaalasta kotiin painoin tasan 48kg !!! :LOL:
sinne jäi kilot sairaalaan!
nyt odotellaan toista (8+4) ja toivottavasti menis yhtä hyvin!
nyt lähtöpainona on 47.7... :D :D
 
mulla ollu paino ennen ekaa raskautta n.50kg.raskauden aikana paino nous lähes 20kg. poika kun synty niin meni pari kk ja painoin 47kg. tyttöä aloin odottaa 48kg painosena ja nyt kun tyttö on 5kk niin painan taas sen 47-48kg =) eli mulla ainaki lasten saaminen on laihduttanut mua..
 
Alkupaino oli 55. Sit se nousi pikkuhiljaa. 60, 65, 70, 75.. Terveydenhoitaja lopetti korttiin painon merkkaamisen. Lopulta sitä oli reilut 80.

60 painoin kun tulin sairaalasta kotiin. Vuoden jälkeen taas 55. Tavallista ruokaa syömällä ja paljon juomalla laihtui, imetys kulutti sen verran. Herkkuja ei kuitenkaan voinut syödä heti huomas, että painon lasku pysähtyi tai kääntyi toiseen suuntaan.
 
Rotanloukku
Minä ainakin jouduin tekemään töitä tulosten eteen!Tosin pudotettavaa oli noin 5 kiloa, mutta tavoittena olikin kiinteä ja lihaksikas kroppa.Vaikka imetin kauan niin minulla ei paino laskenut,söin kai niin pirusti.Kuntoilu-innostuksen myötä sitten lähtivät ja nyt olen paremmassa kunnossa kuin koskaan.. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2006 klo 13:46 Ronja kirjoitti:
Kuinka paljon olette joutuneet urheilemaan että kilot lähtee? Vai onko ne puonnut "itsestään" kun on imettänyt?
mun ei ole tarvinnut oikeastaan tehdä yhtään mitään.ne on vaan karissu pois ku oon imettänyt.tyttö on nyt 5kk.raskauden alus painoin 62kg ja nyt 58kg.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2006 klo 15:40 maria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2006 klo 13:46 Ronja kirjoitti:
Kuinka paljon olette joutuneet urheilemaan että kilot lähtee? Vai onko ne puonnut "itsestään" kun on imettänyt?
mun ei ole tarvinnut oikeastaan tehdä yhtään mitään.ne on vaan karissu pois ku oon imettänyt.tyttö on nyt 5kk.raskauden alus painoin 62kg ja nyt 58kg.

juu mulla sama, ei oo tarvinnu tehdä kerrassa mitään! ei edes imettää, vaikka imetin kuitenkin 3 kk mutta siis painon pudotuksen kannalta, mulla jäi kaikki suoraan synnärille.
 
Nimetön
Mulla nousi paino n.20 kg raskauden aikana ja ehkä kilo-kaks oli jälkitarkastuksessa jälellä. paino edelleen samassa kuin silloin, pitäisi varmaan kattoo vähän tarkemmin mitä suuhunsa pistää..
 
raskauden aikana tuli 10kg ja kaikki jäi synnärille. Nyt vauva 10kk ja paino pudonnut vielä 7kg. Imettäminen on laihduttanut, en ole sen kummenmin urheillut, mitâ nyt vaunuja työnnellessä tulee liikuttua.
 
15 tuli ja kakki jäi laitokselle. Vauva nyt 2kk ja taidan olla pari kiloa miinuksella. Paluu normaaliin tai ainakin odotusaikaa kovempaan urheiluun ja tissittely tehokeinot painon laskuun. Nyt saa syödä kuin hevonen, jottei liikaa hoikistu :LOL:

Niin me mammat ollaan erilaisia. Jos joskus saa vielä toisen vesselin, olen varma, että silloin saakin jo kovemmin tapella kilojen kanssa :snotty:
 
Mulle tuli 37kg, tästä tosin suuri osa oli turvotusta. Kaikki lähti puolessa vuodessa. Liekö syy ollut se, että vauva ei ollut mikään kaikista rauhallisin ja kilometrejä vaunujen kanssa tuli hyvinkin paljon..
 
Ekaa kun aloin odottaa niin painoin 48-49kg, paino nousi n.23kg... Kun aloin odottamaan toista niin painoin 55kg ja painoa tuli taas reilut 20kg. Kuopus on nyt 2.v ja mun paino oli pitkään n.60kg, mutta iloinen ylläri oli kun viimmeksi kävin puntarissa niin painoin n.56kg... Taitaa lenkkeily tuottaa tulosta ;)
 
Hitto, etta te kaikki ootte onnekkaita!!! Mulla ei paino lahde sitten millaan... :'(

Painoin jotain 60-62kg ennen raskaaksi tuloa, olen vajaa 165cm. Olin hoikka, mutten kuitenkaan mikaan tikku. Juoksin 3-4x viikossa kunnon lenkkeja (3-5km ja tosiaan JUOKSIN). Kevyimmillani olen ollut siina reilu 2-kymppisena, jolloin olin 55-56kg. Mutta sillon urheilin kuntosalilla lahes joka paiva. Olen aina ollut urheilullinen ihminen ja tykannyt liikunnasta. B)
No, raskaaksi tulin ja heti turposin. Painoa tuli 18kg ja rviikoille 41+1 asti mentiin. Mutta oli se makeanhimo valtava :LOL: Noh, synnarille jai kerrasta 10kg ja aluksi sita tuntui tippuvan... mutta sitten tapahtui jotain ja tuli jopa takas kiloja ja millaan ei meinaa lahtee... ei sitten millaan... samat 8kg on ja pysyy ja junnaa... :'( Imetan vielakin, tytto on 10kk... odottelemme toista (l.a. 5.10) ja nyt huomasin vkonloppuna vaa'alla kaydessa, etta oli lahtenyt pari kiloa :D
Ehka naa tasta joskus lahtee... ei ehka ens kesaan mennessa, mutta sitten seuraavaan sopii lahtea... :headwall:
 

Yhteistyössä