Kuinka paljon muut äidit harrastaa liikuntaa viikossa?

Heippa!
Mulla on yksi lapsi 1v ja mies päivätöissä ja millon mitenkin yötä myöten,hänellä ei ole varsinaista työaikaa. Iltaisin mies käy salilla/tai lenkillä n.3-4krt/viikko.
Mun liikunta koostuu seuraavasti.
45-60min. vaunulenkki + koiran ulkoilutus 5-6krt/viikko, juoksua tai hiihtoa 1-3krt/viikko (miten kerkeää ja jaksaa), kotona zumbaa lapsen nukkuessa tai hytkyessä mukana 1-3krt/viikko. Viikot vaihtelee hyvin paljon.
Ja viimeviikolla tilasin itselleni 2kpl Pilates DVD:tä. Niitä odottelen kovasti :=) Viikonloppuisin ulkoillaan yhdessä maalla vaunujen kanssa tai pihalla pulkkaillen tms.
Jotenkin vaan alkoi tuntua, että paremmin saan liikuttua ilman aikasidonnaisia tunteja vaikka niistä niin kovin tykkäsin Pumppi,spinning,steppi välillä kyllä haikailen tunnille, mutta näin me molemmat saadaan liikuttua ihan reippaasti ja jää sitä yhteistäkin aikaa (vaikka harrastaa liikuntaa ;D).
 
Meillä 5 lasta,kuudes tulossa ja harrastan liikuntaa vähintään 4h viikossa,yleensä kuitenkin sen 6h ainakin vielä.
Lapset on 8v, 6,5v, 5,5v, 4v ja 1v6kk. Mies on heidän kanssaan sen aikaa,ilman liikuntaa mä en kyllä pysty elämään.Raskaus on ollut helppo kun vertaan muihin raskauksiin joissa olin täydellinen sohvaperuna.
Harrastan salia,bodystepiä,bodybalancea,pumpia,bodycombatia (raskaustauolla),kävelyä,joogaa ja kaikenlaista uutta kokeilen mielelläni:)
 
Viimeksi muokattu:
Ihana lukea, että monilla oikeasti riittää se jaksaminen ja aika runsaampiinkin urheilumääriin. :) Toivoisin, että itsellänikin riittäisi. Nykyään urheiluannokset koostuvat lähinnä pikapyrähdyksistä muksujen kanssa kotimatkalla, jne. Syksyllä olisi tarkoitus aloittaa jälleen tanssiharrastus, josta saisi sen, krhm, tunnin liikuntaa per viikko. Eipä taida oikein riittää mihinkään se, mutta onpahan sitten omaa aikaa edes sen verran. :)
 

Yhteistyössä