Kuinka paljon miehesi käy viihteellä/harrastuksissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Täplä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Täplä"

Vieras
Eli kuten otsikossa lukeekin niin kuinka usein miehenne käyvät kavereiden kanssa viihteellä tai omissa harrastuksissa (ei siis lapsettomat)? Mieheni käy yhtä usein kuin ennen vauvaa (nyt 6kk), mikä vähän ärsyttää kun olen itse niin kiinni vauvassa... Pieni masennus/ahdistus päällä tällä hetkellä...

Mies käy viihteellä ehkä kerran kahdessa vuodessa, jos sitäkään. Kuopuksen syntymän (4v.) jälkeen käynyt ehkä kerran. Harrastuksissa käy ehkä kerran viikossa, vähän meidän aikataulujen mukaan ja välillä lapset mukana siellä.

mun mies käy tosi harvoin. Viihteellä muutaman kerran vuodessa + joskus jotain töistä johtuvia "viihteitä",ravintolaillallisia tms. Nyt ei ole harrastanut mitään ainakaan vuoteen,ei ehdi tekee niin pitkää päivää ettei muuten ehtis lapsia nähdä lainkaan. Joskus käynyt kuntosalilla 1 (-2) kertaa viikossa.

Noista jutuista kannattaa puhua jo ennen lasten syntymään. Tiedän montakin tapausta kyllä joissa asiasta on puhuttu ja on luvattu maat ja taivaat ja kuitenkin lasten syntymän jälkeen vaan mennään ja rellestetään kuten ennenkin.

Oma mies käy talvisaikaan pari kertaa viikossa illalla pelaamassa jäähallilla ja muuten viihtyy kyllä meidän kanssa kotona oikein hyvin kunhan pääsee kalaan silloin tällöin :D

oletko ap ottanut asiaa puheeksi miehesi kanssa? Lapsihan on yhteinen, joten ei ole mielestäni oikei että vauva rajoittaa vaan äitiä. Rajoitukseksi sen silloin kokee, jos toinen on menossa koko ajan. Itse olen nauttinut vauva-ajasta ja halunnut olla paljon kotona, mutta uskon että juuri siksi, että teimme miehen kanssa molemmat samoin, yhteinen asia ja sitoumus siis.

Muutaman kuukauden välein käy veljellään viettämässä viikonloppua, ei kuitenkaan käytä alkoholia tai hillu baareissa. Harrastuksia ei kodin ulkopuolella tällä hetkellä ole.

Kannattaa ottaa puheeks jos ärsyttää ja sopia selkeet säännöt, et saa itelleenkin omaa aikaa. Tietty sitä on vaikea saada samalla tavalla kun on vauvassa kiinni (imettää, yms.), mutta ainakin hiukan ja sitten kun imetys loppuu jne. Jotkut miehet herää (jos herää) isyyteensä vähän viiveellä. Meillä oli exän kanssa paljolti tota samaa eikä loppunu vaik lapsi täyttää kohta kolme, jonka takia (osittain) mies onkin nykyään ex. Erossa se hyvä puoli et nyt mies viettää enemmän aikaa pojan kanssa kuin koskaan suhteen aikana ja saan itselleni myös omaa aikaa, vaikka eihän ero sinällään kiva asia ole. Tsemppiä!

meillä mies pelaa ammattilaistason futista, että joka päivä käy treenaamassa.. noin kerran /kk ulkoilemassa poikien kanssa. Meillä kaksoset 2v ja vauva tulossa jouluksi <3

Mun mies käy viihteellä ehkä pari kertaa vuodessa kavereiden kanssa ja sit on muutama työpaikan illanistujainen / reissu siihen päälle. Harrastuksia sillä ei pahemmin ole nykyään enää. Jotain pelejä pelaa aktiivisesti, nekin on vähentyny lapsen jälkeen niin että hakkaa niitä sitte lapsen käytyä nukkumaan. Vois toi useamminki mennä :D

Mies käy salilla 1-4 kertaa viikossa, viihteellä pari kertaa kuukaudessa ja kohta vielä alkaa lätkäkausi joten käy matseissa ja vierasreissuilla.
Tosin itse olen täysin samanlainen.. :whistle:

Viihtellä, ehkä 1-2 krt/vuosi
Harrastuksissa: harrastaa juoksua ja pyöräilyä eli ei varsinaisesti käy niissä juoksee yleensä lenkin 2krt/vko silloin kun pojalla on jalkkisharkkat eli niiden aikana. Pyöräilee töihin ja illalla jos lähtee niin lapsi tai lapset menee nykyisin mukaan.

Viihteellä muutaman kerran vuodessa. Harrastuksista meillä on diili että max kaksi iltaa/vanhempi "saa" olla omissa menoissaan. Toimii meillä ja kumpikin on tyytyväinen. Oli itse asiassa miehen ehdotus, kun mulla ei yhdessä vaiheessa ollut muka aikaa tehdä yhtään mitään ilman lasta, mutta sitä sitten järjestettiin :)