Kuinka paljon maksatte lastenvaatteista?

  • Viestiketjun aloittaja aura
  • Ensimmäinen viesti
hepuli
Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:
jos jotain tosi ihanaa löytyy voin maksaa enemmänkin.mutta olen kyllä kierrätyksen ystävä ja suurimman osan vaatteista olen ostanut kirpputoreilta ja siis myös halpaan hintaan =)
täys peesi tähän =) + sit ostan alesta...hyvin hyvin harvoin normihintasta...ehkä paremman haalarin(kylille ym)ja kengät!
 
Vimpula
Tytöillä (4kk, 2v, 3v ja 5v) on lähes kaikki vaatteet Burberry, Elle, Dior, Benetton, Kenzo, Timberland, Gant, Dkny ja Tommy Hilfiger. Suurin osa on alennusmyynneistä ostettu, mutta jos näen ihastuttavan lasten takin voin maksaa siitä normaalihinnan 350 euroa (tosin sellainen takki kiertää kyllä jokaisen tytön).
 
Olen aika merkkiuskollinen ja maksan mitä pyydetään, jos hinta-laatusuhde on mielestäni kohdillaan.

Haalareissa suosin Remua, kengissä Pionia ja Paxia. Sisävaatteet ostan pääasiassa h&m:ltä, lindexiltä tai jesper&juniorista.
 
Äiti 25 v
Tämän olen 5 vuoden aikana huomannut. Kyllä, usein ne 160 euron haalarit kestää (mutta maksan niistä alessa vain max. 30-60 e).
Sisävaatteissa maksan max. 15 e pitkähihainen paita, max. 25 e huppari ja max. 15 e housuista yleensä, silti löydän halvemmalla merkkituotteita ja hm-kamaa vaihdellen :)
Ostin just Guessin 40 e paitoja 10-15 e maksoin, huonoa laatua :/ Sama kun joskus käytin Småfolkkia, muutama pesu ja se oli siinä ja sama nykyään Noshin paidoissa - eivät kestä nättinä kuin 4 pesua ja sit on nukkaa!! Nekin kuitenkin 16-20 e / pitkähihainen paita.....
 

Yhteistyössä