Kuinka paljon maksaisitte TÄSTÄ äitiyspaidasta? KUVA

Alkuperäinen kirjoittaja ässä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Teillä ei selvästikään ole ollut kyseistä merkkiä... Noi materiaalit, leikkaukset, ai että! Mä en enää muita suostu käyttämäänkään! Se, että on raskaana, ei tarkoita että täytyis näyttää hattivatilta tai kassialmalta... Mutta kiitos tähän mennessä tulleista vastauksista! Onko ketään langoilla, joka oikeasti itse käyttää luxusvaatteita/-merkkejä?
Meinaakko että edullisesti ei saisi ihanaa, mieleistä ja kaunista? Kaikille ei merkki merkkaa, joillekki just se ja hinta. Tuo paita ei oo ehtää sen paremman näköinen kuin edullisetkaan.
Kerroin vain taustat paidasta. En sanonut, että edullisesti ei saa jonkun mielestä hyvää. Ja eikös tässä nyt ole juuri kyse siitä, että joku tosissaan saa edullisesti merkkikamaa, kun ostaa käytettynä? Pidän tuosta merkistä, kun ei ole siitä yhtään huonoa kokemusta, paitsi tämä värijuttu! :LOL: Jos paita ei oo sun mielestä kiva, niin ok.
 
kallis
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Teillä ei selvästikään ole ollut kyseistä merkkiä... Noi materiaalit, leikkaukset, ai että! Mä en enää muita suostu käyttämäänkään! Se, että on raskaana, ei tarkoita että täytyis näyttää hattivatilta tai kassialmalta... Mutta kiitos tähän mennessä tulleista vastauksista! Onko ketään langoilla, joka oikeasti itse käyttää luxusvaatteita/-merkkejä?
hemmoteltu kotirouva taas...
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Teillä ei selvästikään ole ollut kyseistä merkkiä... Noi materiaalit, leikkaukset, ai että! Mä en enää muita suostu käyttämäänkään! Se, että on raskaana, ei tarkoita että täytyis näyttää hattivatilta tai kassialmalta... Mutta kiitos tähän mennessä tulleista vastauksista! Onko ketään langoilla, joka oikeasti itse käyttää luxusvaatteita/-merkkejä?
Kulta pieni, kalliillakin merkeillä on basic-peruspaitoja (kuten tuo) joissa ei ole mitään ihmeempää. Miksi joku haluaisi ostaa tuon pelkän merkin takia, jos siinä ei ole muuten mitään ihmeellistä? Varsinkin kun äitiysvaatteille on käyttöä niin pienen aikaa ettei laatukysymykset tule niin keskeisiksi.

Käytän itse tunnettuja merkkejä, mutta ostin tosi vähän varsinaisia äitiysvaatteita kun niille ei oikein ollut tarvetta. Masutuubi + pitempi paita hoiti ongelmat. Ja tuossa laittamassasi kuvassa on huonon värinen ja aika laimea paita, en ostaisi. Ethän itsekään sitä huoli?
 
vieras
Yäk, ruma :x Aivan sama mitä luksuspaskaa, mutta en huolis. nkä siltikään näyttänyt raskaana hattivatilta tai kassialmalta -ei se vaatteen hintalappu tee kenestäkään tyylikästä :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
No ajattelin laittaa vaikka 25 euroa lähtöhinnaksi... Se on sitten varmaan liikaa...
Toi kuulostaa mun korviin ihan hyvältä ja varmasti houkuttelee ne, jotka tuosta merkistä tietävät ja pitävät ja ovat valmiita maksamaan. :)


Itse en ole merkistä edes ikinä kuullut, mutta en myöskään seuraile alan trendejä aiheesta. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei se joka pyytää:
No ei ole ollut tuota merkkiä, enkä tavallisen näköisestä poolopaidasta kyllä 85 euroa maksaisi vaikka kuinka olisi julkkisten suosima merkki. :D Silläkin uhalla että näytän hattivatilta vaikka paita maksaakin vähän vähemmän. Eikä se nyt niin ihana voi olla kun kerran olet luopumassa siitä noin nopeaan... ;)
Mulla on se myös mustana ja siitä en luovu!

En tarkoittanut, että käytän merkkiä sen takia, että julkkiksetkin käyttää.

Enkä tarkoittanut, että KAIKKIEN muiden merkkien, halpojen, kanssa näyttää aina automaattisesti hattivatilta.
 
vieras
Miks paidan, jota käytät pari kk silloin tällöin, pitäis olla erityisen laadukas? Mikä tahansa halpahallipaitakin kestää parit pesut hyvänä, miksei siis joku parin-kolmenkympin äitiyspaitakin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuplamami 08:
Hei!
Minä voisin maksaa tuosta jopa 40 euroa! Itse ostelen merkkivaatetta huuto.netistä pojillenikin ja kyllä ne monet ovat aivan ihania päällä ja ihania materiaaleja. Että ei muutakuin kokeilet jonkin aikaa. Ei sinulla satu olemaan mitään muita, että tekisit ns.paketin, jossa olisi vaikka pari muuta vaatetta. Silloin merkkivaatteesta saapi enemmän kun on kaupanpäällisiäkin:)
Kiitos tästä vastauksesta!

Mua ainakin ärsyttää kaikki kylkiäiset! Siis jos haluan jonkun vaatteen, haluan sen, enkä niitä muita, siis kylkiäisiä. Mutta voihan sitä kokeilla! On mulla muutama myyntiin menevä mammajuttu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Teillä ei selvästikään ole ollut kyseistä merkkiä... Noi materiaalit, leikkaukset, ai että! Mä en enää muita suostu käyttämäänkään! Se, että on raskaana, ei tarkoita että täytyis näyttää hattivatilta tai kassialmalta... Mutta kiitos tähän mennessä tulleista vastauksista! Onko ketään langoilla, joka oikeasti itse käyttää luxusvaatteita/-merkkejä?
Kulta pieni, kalliillakin merkeillä on basic-peruspaitoja (kuten tuo) joissa ei ole mitään ihmeempää. Miksi joku haluaisi ostaa tuon pelkän merkin takia, jos siinä ei ole muuten mitään ihmeellistä? Varsinkin kun äitiysvaatteille on käyttöä niin pienen aikaa ettei laatukysymykset tule niin keskeisiksi.

Käytän itse tunnettuja merkkejä, mutta ostin tosi vähän varsinaisia äitiysvaatteita kun niille ei oikein ollut tarvetta. Masutuubi + pitempi paita hoiti ongelmat. Ja tuossa laittamassasi kuvassa on huonon värinen ja aika laimea paita, en ostaisi. Ethän itsekään sitä huoli?
Violettihan on nyt muotiväri ja monet siitä pitävät. Minä en pidä. Kuvassa paita näyttää ihanan siniseltä, jonka takia sen ostinkin. Malli on perus, väri ei. Ja siinä on ihmeempää! Leikkaus ja materiaali, mutta miten ihmeessä saan sen selitettyä myynti-ilmoituksessa. Huhhuh, menee vaikeaksi.

Mulle laatukysymykset ON AINA keskeisiä ja vuosi ON pitkä aika. Masutuubin olen ostanut ja kerran käyttänyt. En halua venyttää normipaitojani. Ajattelin, että mammavaatteisiinKIN voi panostaa, koska niillä on hyvä jälleenmyyntiarvo, mutta ilmeiseti luulin väärin. :|
 
ev
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Teillä ei selvästikään ole ollut kyseistä merkkiä... Noi materiaalit, leikkaukset, ai että! Mä en enää muita suostu käyttämäänkään! Se, että on raskaana, ei tarkoita että täytyis näyttää hattivatilta tai kassialmalta... Mutta kiitos tähän mennessä tulleista vastauksista! Onko ketään langoilla, joka oikeasti itse käyttää luxusvaatteita/-merkkejä?
Kulta pieni, kalliillakin merkeillä on basic-peruspaitoja (kuten tuo) joissa ei ole mitään ihmeempää. Miksi joku haluaisi ostaa tuon pelkän merkin takia, jos siinä ei ole muuten mitään ihmeellistä? Varsinkin kun äitiysvaatteille on käyttöä niin pienen aikaa ettei laatukysymykset tule niin keskeisiksi.

Käytän itse tunnettuja merkkejä, mutta ostin tosi vähän varsinaisia äitiysvaatteita kun niille ei oikein ollut tarvetta. Masutuubi + pitempi paita hoiti ongelmat. Ja tuossa laittamassasi kuvassa on huonon värinen ja aika laimea paita, en ostaisi. Ethän itsekään sitä huoli?
Violettihan on nyt muotiväri ja monet siitä pitävät. Minä en pidä. Kuvassa paita näyttää ihanan siniseltä, jonka takia sen ostinkin. Malli on perus, väri ei. Ja siinä on ihmeempää! Leikkaus ja materiaali, mutta miten ihmeessä saan sen selitettyä myynti-ilmoituksessa. Huhhuh, menee vaikeaksi.

Mulle laatukysymykset ON AINA keskeisiä ja vuosi ON pitkä aika. Masutuubin olen ostanut ja kerran käyttänyt. En halua venyttää normipaitojani. Ajattelin, että mammavaatteisiinKIN voi panostaa, koska niillä on hyvä jälleenmyyntiarvo, mutta ilmeiseti luulin väärin. :|
Mitä ihmeellistä on materiaalissa joka on pelkkää keinokuitua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks paidan, jota käytät pari kk silloin tällöin, pitäis olla erityisen laadukas? Mikä tahansa halpahallipaitakin kestää parit pesut hyvänä, miksei siis joku parin-kolmenkympin äitiyspaitakin?
Mä käytän mammavaatteita (varsinkin näitä jotka mukautuu vatsan koon mukaan) raskauden alusta loppuun ja synnytyksen jälkeenkin.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks paidan, jota käytät pari kk silloin tällöin, pitäis olla erityisen laadukas? Mikä tahansa halpahallipaitakin kestää parit pesut hyvänä, miksei siis joku parin-kolmenkympin äitiyspaitakin?
Mä käytän mammavaatteita (varsinkin näitä jotka mukautuu vatsan koon mukaan) raskauden alusta loppuun ja synnytyksen jälkeenkin.
:eek: siis äitiyspaita ennen kuin on edes raskausvatsaa? :eek:

Mä käytän synnytyksen jälkeen imetyspaitoja, paljon kätevämpiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Teillä ei selvästikään ole ollut kyseistä merkkiä... Noi materiaalit, leikkaukset, ai että! Mä en enää muita suostu käyttämäänkään! Se, että on raskaana, ei tarkoita että täytyis näyttää hattivatilta tai kassialmalta... Mutta kiitos tähän mennessä tulleista vastauksista! Onko ketään langoilla, joka oikeasti itse käyttää luxusvaatteita/-merkkejä?
Niin, että jos ei käytä jotakin sun ylistämää vaatemerkkiä niin sitten näyttää kassialmasta jne. Mä ainakin käytin ihan samoja vaatteita kuin muutenkin ja olin kaukana jostakin kassialmasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
90% viskoosia ja 10% elastaania. En ikinä laittaisi päälleni pelkkää tekokuitua.
"A natural material blended with manmade fibre for a lovely finish"
Luonnonmateriaaliin sotkettu keinokuituja. Pitäiskö tuon lauseen olla jotenkin myyvä?
Myyvästä en tiedä, mutta ei ole 100% polyesteria, jota kammoan yli kaiken. Tai akryylia.
 

Yhteistyössä