Kuinka paljon maitoa 4kk ikäiselle kerralla?

Otsikossahan se tulikin, eli olemme opettamassa reilun 3kk ikäistä tyttöä tuttipullolle, koska on tulossa ilta jolloin en ole kotosalla. Pullosta syöminen sujuu jo suht hyvin, mutta osaisiko joku neuvoa kuinka paljon 4kk ikäinen suurinpiirtein tarvitsee maitoa kerralla?

Olen pumpannut maitoa pakkaseen, josta sitä voi pulloon sulatella, mutta tosiaan on jäänyt vähän epäselväksi paljonko tuon ikäinen kerralla syö, koska tähän mennessä ollaan menty ihan täysimetyksellä ja siitähän ei määriä näe. Varmasti syömismäärät ovat yksilöllisiä, mutta edes suurinpiirtein? :)
 
Meidän kohta 4,5kk vanha poikamme syö PALJON, hän syö kerran päivässä korviketta ja sitä menee yleensä kerralla 150-200ml. Kannattanee aloittaa 100ml:sta ja sulattaa sit lisää jos tarvii. Näin siis minä luulisin, mut olen tosiaan suursyömärin äiti, joten mun arviot voi mennä yläkanttiin.
 
Meillä nelikuinen syö pullosta vain n.80ml kerralla. Poika syö kuulemma varsin usein jos olen pitempään poissa ja jossain vaiheessa isommankin satsin, mutta yleensä vain tuo 80ml uppoaa kerralla. Mulla on pakkasessa maito juurikin 80ml annoksina (kokemuksesta viisastuneena, aiemmin oli isompia satseja), ja ovat täällä sulattaneet sitten toisen annoksen, jos eka on uponnut hyvin kokonaan. Siinä on hyvin ehtinyt röyhtäytelläkin poikaa satsien välissä, kun ei niin hyvin osaa pullosta syödä etteikö sitä ilmaa nielisi myös. Tai siis näin mulle on kerrottu.
 
Meidän typy syö kerralla n 250ml jos syö pelkkää maitoa (soseen kanssa n.200). Pitkien (yleensä yö )unien jälkeen usein 300ml.
Mutta kannattaa tosiaan koklata vaikka sillä desillä ensin, että miltä näyttää. Tosi yksilöllistähän se on.
 
Kiitos kaikille vastauksista! Kuten arvelinkin, aika yksilöllisiä nuo määrät tuntuvat olevan. Meillä meni n. 60ml kerralla viimeksi, ja näytti että tytölle olisi uponnut enemmänkin. Eli kokeillaan sitä 80-100ml annosta jatkossa. =)
 

Yhteistyössä