K
Kippuravarvas
Vieras
Vai kehittyykö sitä ihan loppuun asti lisää? Tänään sanoi ultrassa että vettä on aika vähän..ja nyt on kyllä viime aikoina liikeet sattunut enemmän. Rv41+2 nyt..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Olisko se sitten niin että sitä on tässä tihkunut kumminkin pikku hiljaa? Kun kaks viikkoo sitten vettä oli normaalisti..vai onko tääkin sit ultraajasta kiinni?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mää en tiiä mistään mittään, mutta moikka.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mää en tiiä mistään mittään, mutta moikka.![]()
Moi vaan![]()
Mites siellä odotus etenee?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mää en tiiä mistään mittään, mutta moikka.![]()
Moi vaan![]()
Mites siellä odotus etenee?
Mites täällä. =) Kertaalleen muuten käyny jo s.päivystyksessäkin (ja miksipäs miksi: kun alkoi epäilyttää, että tihkuuko lapsivettä :saint: ). Mutta hyvin siis. Papu on potkivaa mallia.![]()
Mutta edelleen kasassa? =) (eiks oo kiva kysymys :snotty: )
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ei oo juur kuulunut
![]()
![]()
Milläs viikoilla te meette?
Niin ja perjantaina lyödään Paavolle häätö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ei oo juur kuulunut
![]()
![]()
No kun mä ajattelinkin, että olen eka, joka tota kysyy. :saint: Mihin Pipsa jäi?
Just lunttasin rohviilista, että 24+4 mennään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ei oo juur kuulunut
![]()
![]()
No kun mä ajattelinkin, että olen eka, joka tota kysyy. :saint: Mihin Pipsa jäi?
Just lunttasin rohviilista, että 24+4 mennään.![]()
Pipsasta tulikin Paavo rv37![]()