Kuinka paljon lapsivesi vähenee loppua kohti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Vai kehittyykö sitä ihan loppuun asti lisää? Tänään sanoi ultrassa että vettä on aika vähän..ja nyt on kyllä viime aikoina liikeet sattunut enemmän. Rv41+2 nyt..

Olisko se sitten niin että sitä on tässä tihkunut kumminkin pikku hiljaa? Kun kaks viikkoo sitten vettä oli normaalisti..vai onko tääkin sit ultraajasta kiinni?

Mulla kans todettiin 38 viikolla että on vähän ja laitettiin seuraavalle viikolle tarkkailuaika, että pitääkö lähteä käynnistämään. Lapsi syntyi tuona päivänä jolloin kontrolliaika oli, ihan luonnollisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Olisko se sitten niin että sitä on tässä tihkunut kumminkin pikku hiljaa? Kun kaks viikkoo sitten vettä oli normaalisti..vai onko tääkin sit ultraajasta kiinni?

Mulle sanoi kätilö kun soittelin lapsivesien mentyä, että sitä kyllä kehittyy koko ajan ja tihkuminen ei haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mää en tiiä mistään mittään, mutta moikka. :D

Moi vaan :D
Mites siellä odotus etenee?

Mites täällä. =) Kertaalleen muuten käyny jo s.päivystyksessäkin (ja miksipäs miksi: kun alkoi epäilyttää, että tihkuuko lapsivettä :saint: ). Mutta hyvin siis. Papu on potkivaa mallia. :D

Mutta edelleen kasassa? =) (eiks oo kiva kysymys :snotty: )

Ei sitä välttämättä kehity lopussa lisää, en tiedä miten yleistä on mutta minulla oli niin. Viikolla 36+3 huomattiin että vauvan kasvu pysähtynyt lähes kokonaan, mutta silloin lapsivettä oli vielä ihan normaali määrä. Seurantaultrassa viikolla 38+4 lapsevesi oli vähentynyt ja lääkäri sanoi että sitä on enää "sentin lammikko".
Lisää sitä ei enää tullut, jouduin osastolle seurantaan rv 39+6 koska vauva ei ollut kasvanut ja lapsivettä oli niin vähän.
Ja vettä ei ollut tihkunut yhtään.

Mitään syytä ei löydetty utrien tai verikokeiden perusteella, eikä asiaan tullut selvyyttä vauvan synnyttyäkään.
Sillon 38+4 lääkäri sanoi mulle, että jos noin loppuraskaudessa lapsiveden määrä on noin vähissä, niin sitä ei enää kehity lisää.

Mää en tiiä mistään mittään, mutta moikka. :D

Moi vaan :D
Mites siellä odotus etenee?

Mites täällä. =) Kertaalleen muuten käyny jo s.päivystyksessäkin (ja miksipäs miksi: kun alkoi epäilyttää, että tihkuuko lapsivettä :saint: ). Mutta hyvin siis. Papu on potkivaa mallia. :D

Mutta edelleen kasassa? =) (eiks oo kiva kysymys :snotty: )

:o Ei oo juur kuulunut ;) :laugh:
Milläs viikoilla te meette?
Niin ja perjantaina lyödään Paavolle häätö :whistle:

No kun mä ajattelinkin, että olen eka, joka tota kysyy. :saint: Mihin Pipsa jäi?
Just lunttasin rohviilista, että 24+4 mennään. :)

Pipsasta tulikin Paavo rv37 :D

No kun mä ajattelinkin, että olen eka, joka tota kysyy. :saint: Mihin Pipsa jäi?
Just lunttasin rohviilista, että 24+4 mennään. :)

Pipsasta tulikin Paavo rv37 :D

Oikeesti?! :D Vautsi! ...mä oon jostakin kumman syystä alkanut miettiä viime päivät tyttöjen nimiä, vaikka oon tähän asti ollut vakuuttunut, että papu on poika. :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä