Kuinka paljon lapsilukkoja teillä on??

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
mä olin sitä mieltä kun kaksi lasta tuosta vaiheesta olin kasvattanut,että ei todellakaan tarvitse mitään lukkoja ja tavaroita nostella.

Mutta nyt olen sitä mieltä ,että kaikki ne joilla niitä lukkoja ja esteitä on niin tietävät mikä on villi,ehtivä ja jääräpäinen lapsi!

Tämä kolmas on sitä ihan eri luokkaa...

*Vaikka niitä esteitä,portteja,nippeleitä on ympäri taloa niin siltikin vauhdikas lapsi saa aikaan jatkuvasti jotain tohinaa...ei paljon perse homehdu B)
 
Sani
Meillä ei oo yhtään. Tosin kaikki kaapit on siivottu lapsiystävällisiks. Jostain luin, ett ainaki yks kaappi olis hyvä olla luvallinen ja seki sellanen, jossa ei oo omia leluja. Tiedä häntä. Kai mä sit havahdun, ku jotain sattuu, ni alan virittelee kaikenlaisia hökötyksiä. Lapsi tällä hetkellä vuoden, eikä oo vile tehny pahojaan. Tai vessassa levittelee pyörähyllykön sisällön pitkin lattiaa ja muuta "pientä", mut se ei vile vaadi lukkoja. Jos olis portaat, ni niihin laittaisin portin ja jos kerrostalossa asuisin ni ikkunat ym.varmistaisin lukoilla.

Mut palataanpa asiaan, ku lapsi on hivenen vanhempi ja alkaa tulee ajankohtaseks nää.

Nii ja ruokaa kyl laita ja siivoon, mut useinmiten lapsen kans. Tykkää esim.seisoo jalkojani vasten imuroidessa tai kattoo sylistä ku teen ruokaa. Mut tää siis viel tässä vaiheessa.

Niin ja meil ihan sama tilanne, ku teil kookosta, ett lapsi änkee aina vessaan ja vieläpä syliin ku mamma ähertää pythonia pyttyyn. No jospa näitä aikoja vile kyynel silmässä muistelee, ku lapsi on aikuinen ja pois roikkumasta p*askakummina;)

Niin ja taakkana en kyl ikuna oo lastani tuntenu.

Mut ihanaa kuu riita saadaan aikaseks näinki hassusta asiasta. Vaik tääki niin perhekohtanen asia.
 

Yhteistyössä