Kuinka paljon lapsilukkoja teillä on??

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Kippuravarvas
Meillä on 6 kaappia keittiössä lukittu ja jääkaapit, uunissakin on säppi ja liesisuoja, dvd on pleksin takana ja kirjahylly siirretty odotteleen vinttiin, eteisen ja keittiön välissä portti ettei poika pääse kissan laatikolle :whistle: niin ja kettiön laatikoista otettu vetimet pois :LOL: jestas :saint:
 
vieras
Lavuaarin alla olevassa luukkukaapissa on lapsilukko, kun se luukku on vähän rikki ja ei pysy muuten kiinni vaan rämähti aina suoraan mun polveen AUTS!

Siellä onkin tällä hetkellä kaikkia siivoustököttejä, joten lapsilukko onkin ihan hyvä. Muuten ei ole lapsilukkoja ollut, terävimmät veitset tosin on nostettu korkeammalle kaappiin eivätkä ole enää tavallisten aterimien kanssa samassa laatikossa.

Lapset 1v ja 3v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nouvei:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Ainoastaan autojen ja tietokoneiden lapsilukot käytössä, muita ei ole koskaan ollut..
Miten tietokoneeseen saa lapsilukon...meillä aina ipanat koneen kimpussa...
Hö, en mä osaa kertoo mulla on IT-tuki talossa näitä juttuja varten. Koneelle vaan ei pääse ilman salasanaa ja jos poistun koneelta hetkeks painan Windows-nappi+L, menee lukkoon.
 
rapu
Liedessä (kuuluu siihen, oli jo ostettaessa)
ja sitten yksi kaappi missä silitysrauta ja pesuainepöniköitä, pumpulipuikkoja, siteitä, piilolaseja ...
on naruviritelmällä oven kahvat sidottu kiinni.

Ei ole mitenkään erikoisen kiinnostunut laatikoista ja kaapeista mein 1v2kk.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Liedessä (kuuluu siihen, oli jo ostettaessa)
ja sitten yksi kaappi missä silitysrauta ja pesuainepöniköitä, pumpulipuikkoja, siteitä, piilolaseja ...
on naruviritelmällä oven kahvat sidottu kiinni.

Ei ole mitenkään erikoisen kiinnostunut laatikoista ja kaapeista mein 1v2kk.
Meillä poika kai asuis muovipussilaatikossa jos vois :whistle:
 

Yhteistyössä