Kuinka paljon käytät alkoholia?

"vieras"
[QUOTE="ville";28957873]Puistokemisti ei osta juotavaksi alkoholiksi määriteltyjä tuotteita kovinkaan merkittäviä määriä.[/QUOTE]

Joka aamuhan nuo samat naamat alkon ovien takana malttamattomasti odottelee avautumista.

Kyllä ne täälläpäin ihan alkon antimilla tai keppanalinjalla menevät. Ja sitä menee paljon.
 
paskapuhetta
[QUOTE="ville";28957873]Puistokemisti ei osta juotavaksi alkoholiksi määriteltyjä tuotteita kovinkaan merkittäviä määriä.[/QUOTE]

Et arvaakaan miten paljon rahaa meneekään läheisellä viinaan.
 
paskapuhetta
[QUOTE="vieras";28957833]10% kansalaisista juo 90% juomista. Se siitä tilastosta.[/QUOTE]

Ei ihan noin paljon mutta n. 55% kaataa 10% kansalaisista kurkkuun, loput 90% juo sitte sen loput 45%
 
Oikeasti? Tuttu juttu. Toivottavasti saat tasoitettua. Onko sulla lääkitystä?
Juu, neljää eri lääkettä menee, mutta siitä huolimatta tulee tää "vauhtikausi" säännöllisesti.
Vielä en ole lääkärille soittanut, koska sitten on pakko lisätä sellaista lääkettä, että en jaksa tehdä enään mitään ja makaan vaan sohvalla. Kultaista keskitietä ei siis ole löytynyt.
 
[QUOTE="ville";28957917]Mä olin tossa perjantaina iltakoulussa. Siellä oli aika normikattaus opiskelijoita. Yksi 'minä tiedän kaiken paremmin kuin opettaja' mahtui tietenkin joukkoon. Tässä ketjussa sinä edustat sitä.[/QUOTE]

Vastasin vain kysymykseen.
 
[QUOTE="ville";28957952]Palstan pointti on näyttää hyvältä. Aika harva vakkareista kertoo mm. tällaisia todellisuuksia vaikka ne olisivatkin arkea.[/QUOTE]

Totta... kiillotettu kruunu on paras. vaikka se vaatisi valkoisen valheen ollakseen kirkas. Mutta jos olen väärässä harvemmin olen näin totaalisen täydelliseen äitiyhdyskuntaan törmännyt. Kaikki menee parhaiden kirjojen mukaan.

Muuten meillä ei mene. Tahdotteko lastensuojeluilmoitusta jo täytellä? Pistä privaa niin saat tarkemmat tiedot.
 
1-2 siideriä viikossa. Nuorempana meni enemmän, mutta etenkin lasten synnyttyä oli pakko kasvaa ja kypsyä. Kyllä mustakin on aika noloa jos aikuinen ihminen ryyppäämällä ryyppää. Joskus on ok vetää lärvit, mutta jos kerran viikossa on pakko vetää överiksi niin onhan se jotenkin urpoa. Ymmärrän joltain 18-vuotiaalta teiniltä, mutta joku kolmekymppinen aikuinen nainen tai mies örvelökännissä joka viikonloppu aiheuttaa myötähäpeää.
 
"vieras"
Hohhoijaa. Ai että nykyään pitäisi perheellisen läträtä jo alkoholillakin, vaikka ei yhtään kiinnosta, että toisille palstalaisille ei tulisi paha mieli omasta käytöstään.

Muistan kyllä miten itsekin ihmettelin bilevuosinani sitä miten joku saattoi olla ilman baari-iltaa kuukausitolkulla. Niin ne vaan tärkeysjärjestykset ihmisillä muuttuu ajan saatossa. Ja jos ei muutu lastenkaan jälkeen, on se pelkästään surullista :(
 

Yhteistyössä