Kuinka paljon itseäsi vanhemman kanssa voisit harrastaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No olen ollut 22 vuotta vanhemman kanssa. Nykyisin voisin vielä harkita esim. Steven Tyleria, vaikka hänen kanssaan ikäeroa tulee yli 35 vuotta :D Mulla on työkavereina semmosia viiskymppisiä, jotka vaikuttavat valehtelematta 10 vuotta nuoremmilta ja jotkut taas kaljuuntuu jo 25-vuotiaina ja näyttää kaljamahoineen yli nelikymppisiltä.

vierailija
No olen ollut 22 vuotta vanhemman kanssa. Nykyisin voisin vielä harkita esim. Steven Tyleria, vaikka hänen kanssaan ikäeroa tulee yli 35 vuotta :D Mulla on työkavereina semmosia viiskymppisiä, jotka vaikuttavat valehtelematta 10 vuotta nuoremmilta ja jotkut taas kaljuuntuu jo 25-vuotiaina ja näyttää kaljamahoineen yli nelikymppisiltä.
Minkä ikäinen olit kun makasit 22 vuotta vanhemman kanssa?

vierailija
Parikymppisena olisi mennyt vaikka 30 vuotta vanhempi petikumppani, mutta näin kolmevitosena vedän rajan johonkin 20 vuoden tienoille. No kyllä mä Helena Lindgrenin kanssa muhinoisin, vaikka hän kuusikymppinen onkin, mutta aika harvassahan tuollaiset 60-vuotiaat ovat. Olen mies.

vierailija
Hmm. Olen nainen ja Olin parikymppisenä n. 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Nyt kun olen jo 36v niin se 20v ikäeroa tuntuu liian paljolta. Nyt voisin olla max. 10 vuotta vanhemman kanssa. :oops:

vierailija
16 vuotta vanhemman ;)
Sen jälkeen kun olin tavannut tämän ensimmäisen kerran, ajattelin, että on minua pari-kolme vuotta vanhempi. Kun en tiennyt tarkkaa ikää, arvioin, että on maksimissaan 5-6 vuotta vanhempi mutta että tuo pari-kolme vuotta on luultavammin lähempänä oikeaa ikää. Sitten myöhemmin sain tietää, että hän onkin 16 vuotta vanhempi! :ROFLMAO: Ei näyttänyt eikä vaikuttanut yhtään siltä. :confused:

Yhteistyössä