Kuinka paljon ihminen voi saunoo? Voiko olla saunariippuvainen? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tULiLAtVA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tULiLAtVA

Jäsen
24.12.2011
141
0
16
Mä varmaan kuolisin ilman saunaa. Se tunne kun heittää ekat löylyt... Aaaahhh.. Mulla on tapana maata siellä lauteilla lepposissa löylyissä lehtiä lueskellen, juomataukoineen kaikkineen saatan saunoo lähes kaksikin tuntia putkeen.... :xmas:

Tulin tossa kohta pari tuntia sit saunasta ja nyt mun tekis mieli mennä uudestaan..Jälkilämmöille.. :laugh:

Mä oon kyllä selittäny itelleni tän saunafetissini sillä, että olen syntynyt väärään maahan. Täällä on mulle liian kylmä keskimäärin 10 kuukautta vuodessa. Kesähelteillä kun mittari näyttää +30 alkaa olla hyvä :cool:
Muun ajan mä palelen ja masistelen :snotty:

Ei oo puulämmitteinen, tulossa kyllä puukiuas ehkä ensi keväänä kun saadaan toi piippu kuntoon.. Mut ei myöskään mikään kerrostalon hikikoppi, ihan tilava ja "hengittävä" omakotitalon sauna :D

Kyllä voi :D Meillä omakotitalossa sähkösauna ja rannassa puusauna. Rantasauna lämpiää pari kertaa viikossa plus sähkösauna ulkohommien ja jumpan päälle. Ja tuo kaks tuntia ei meillä edes riitä, pari tuntia jäähyineen kaikkineen menee jo lasten kanssa saunoessa, sitten lapset nukkumaan ja miehen kanssa jatketaan, helposti vielä neljäkin tuntia. Se on meidän parisuhdeaikaa parhaimmillaan, parannetaan maailmaa ja ollaan lähekkäin, ihan parasta <3

Mie voin saunoa vaikka 24/7. Mut inhoan kesähelteitä. Niin kauan ko asteet pysyttellee alle 10lämpöasteen, mulla on hyvä olo.

Lähinnä puusaunassa saunon, järveen välistä (juu, oli kesä tai talvi), juon ja joskus jopa syönki sielä lauteilla. :ashamed:

Yhteistyössä