Mulla nyt ei ole esillä mitään kosketuksen kestämätöntä..Siskon 1 vee muru kun tulee käymään,niin kyllä mä nostan kukkani turvaan(heillä kun ei kukkia ole ja tuo muru on innokas hortonomi)
No onhan niissä taaperoissa eroja ja on niissä vanhemmissakin eroja.Alkuperäinen kirjoittaja kysympävaan;29980067:Eipä ole kovin vieraanvaraista porukkaa täällä, en ole yllättynyt. Tuskimpa te edes kutsuisitte kylään kavereita joilla on pieniä lapsia, turhaahan se olisi kerta ei siinä ehtisi mitään jutella, joten miksi edes vastasitte tähän?
On tainnu monelta unohtua, että vaaperoa on aika turha kieltää kun ei ne ihan kauheesti ymmärrä kieltoja.
ÄLYTÖN iso peesi!!!Mä haluan että vierailla on mukava olo meillä ja huomioin siksi pienet vieraat. Meidän omat lapset on jo niin isoja että eivät esim laita pieniä tavaroita suuhun mutta meillä on keittiö ja olkkari pidetty sellasina että niissä ei löydy mitään pienille vaarallista. Pienten lasten vanhempien on paljo kivempi olla kylässä kun voi ees pikkasen hengähtää. Muuten kyläily on tuskaa - muistan sn esikoisen ajalta. Esikoinen oli menevä tapaus ja vierailu tarkoitti lähinnä urheilusuoritusta, ei siinä kerenny istua juttelemas isäntäperheen kans joten oikeestaan vierailut oli ihan turhia. En halua samaa kokemusta meillä vieraileville.