Kuinka paljon hippaloitte kotona vähissä vaatteissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Siis te vanhemmat?
Mä kun en tykkää et on aina hirveesti päällä niin joskus tulee esim pyykit silitettyä pikkarit ja rintsikat päällä vaan ja tossa asussa myös nukun joten aamut oon siinä asussa kunnes puen päälle.

kävi niin sunnuntai aamuna että nostaessani tyttöä sängystä, päätti hän nykäistä verhon sivuun, siinä sit tissit paljaana seisoin ikkunassa kun naapurit järkyttynein ilmein istui omalla takapihallaan ja tuijotti ikkunaan.

T-paita päällä vaan, aamusta iltaan ja illasta aamuun. Poikkeuksena toki jos ulos lähden tai jos tulee vieraita. Ja jos vaikkapa kaupassa käväisen ja tulen kotiin, vaatteet lentää samantien pois, melkein jo eteisessä.

mä tykkään ollu paituli ja ilman housuja...just paita peittää pyllyn. näin siis nukun tai jos on housut jalassa niin ne on lököunihousut. Näin tykkään olla aamustakin pidempään.

Meillä on tää nudistikoti... Max.pikkarit/miehellä alushousut jalassa siitä lähtien kun töistä tulee siihen et aamulla lähtee. Normipäivänä.
Pakko kai se on opetella toppia pitämään sit kun lapsikin tulee =)
Ihanaa on silloin kun on surkea ilma ja ollaan vkl kokonaan kotona, saa olla ympäri vuorokauden alasti! :D

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Sen verran usein, että jos lapset tulee kaverin kanssa ovesta sisään, niin huutavat jo ovelta housut jalkaan :D

meillä melkein sama. ainoostaan että lapset ei vielä onneks noin huutele mutta mies kun tulee kotiin ja jos on joku sen kaveri mukana ni yleensä laittaa viestin jo matkalta,että housut jalkaan ja mä teen samoin. yleensä me ollaan koko perhe ilman housuja täällä. paita on aina kyl.. ja jos on vilusampaa ni jotkut löysät housut ja paita on päällä.

Yhteistyössä