Kuinka paljon hiilareita saa karpatessa syödä max?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maksimissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sun kannattaa käydä lukemassa noi karppaus.infon sivut. Siellä on tosi kattava tietopaketti noista eri hiilarimääristä. Kun perusasiat on suurin piirtein hallussa, niin tuo karppaus on ihan kivaa.

Kiitos oli hyvä infopaketti.Itse laitan ylös tuonne kiloklubiin päivittäiset syömiset ja nyt on ollu sellaista 60-80g hiilarimäärää per päivä joten ihan hyvin menee. Kaloreita tulee tuollainen 1000-1200 per pvä. Onko se liian vähän?

Kiitos oli hyvä infopaketti.Itse laitan ylös tuonne kiloklubiin päivittäiset syömiset ja nyt on ollu sellaista 60-80g hiilarimäärää per päivä joten ihan hyvin menee. Kaloreita tulee tuollainen 1000-1200 per pvä. Onko se liian vähän?

Itselläni on hankalaa saada kaloreita 1200-1500 enempää kun ei ole nälkä,mun mielestä ihan ok jos paino putoaa.Jos alkaa junnaamaan on lisättävä rasvaa lisää.

Mä en tiedä grammamääräisesti, mutta alhaalla pidän hiilarit ihan siksi, että se on ainoa keino hillitä mun makeanhimoa. Ja silloin hiilareiden pitää todellakin olla alhaalla. Jos makeanhimo ei ole ongelma, niin hiilareita voi olla enemmänkin.

Yhteistyössä