kuinka paljon aikasemmin pitäis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiitos...kun oon kuullu vaan et johonki pitäis laittaa niin et hakemus on perillä 6kk aikasemmin..

minen vaan millään haluis pistää tota poikaa hoitoon mut syksyllä on sitte pakko.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:10 wiivi84 kirjoitti:
kiitos...kun oon kuullu vaan et johonki pitäis laittaa niin et hakemus on perillä 6kk aikasemmin..

minen vaan millään haluis pistää tota poikaa hoitoon mut syksyllä on sitte pakko.
Voi olla eri kunnilla eri säännöt. Mutta jos syksyksi tarvitset hoitopaikkaa, niin nyt paperit sisälle vaan!

onko olemassa joku erillinen hakulomake? vai kun tämän meijän lähimmän päiväkodin tiedoissa on vaan puhnro ja sähköposti osote niin soitanko sinne vai onko siis olemassa joku hakulomake

mä oon oikeesti vielä näin uuno näitten asioiden kanssa...koska kukaan ei oo mulle osannu vastata koska kaikkien lapset on ollu kotona tai sitte ollu joku hoitaja kotona

meiltä saa ainakin oman kunnan sivuilta tulostettua sen virallisen hakemuksen joka sitte täytetään ja toimitetaan kaupungin talolle.... saa sen tietty suoraan päikkäriinkin palauttaa....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:23 tinni kirjoitti:
meiltä saa ainakin oman kunnan sivuilta tulostettua sen virallisen hakemuksen joka sitte täytetään ja toimitetaan kaupungin talolle.... saa sen tietty suoraan päikkäriinkin palauttaa....

kiitos löysinkin juuri sen...ollaan vaan just muutettu niin on niin erinäköiset sivut niin oli vaikea löytää..

Niin olin minäkin, siis uuno näiden asioiden kohdalla =) Viime keväänä jo laitoin hakemukset, kun tyttö aloitti hoidon elokuun puolivälissä.Meitä onnisti ja päästiin hyvään yksityiseen päiväkotiin, jonne on tällä hetkellä piiiitkät jonot.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:28 äippä kirjoitti:
Niin olin minäkin, siis uuno näiden asioiden kohdalla =) Viime keväänä jo laitoin hakemukset, kun tyttö aloitti hoidon elokuun puolivälissä.Meitä onnisti ja päästiin hyvään yksityiseen päiväkotiin, jonne on tällä hetkellä piiiitkät jonot.

vielä vaan en löytäny kohtaa et mihin tää pitäis sit lähettää...täytyy kohta kai soittaa sinne..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:34 wiivi84 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:28 äippä kirjoitti:

vielä vaan en löytäny kohtaa et mihin tää pitäis sit lähettää...täytyy kohta kai soittaa sinne..
Meillä ainakin voi viedä lähimpään päiväkotiin, niin toimittavat siitä eteenpäin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:52 Piipi kirjoitti:
Laitat siihen aloitusajankohdan kohdalle tai lisätietoihin maininnan ettei ole kyse akuutista tarpeesta, vaan että olet etsimässä työpaikkaa.

joo niin laitanki mutta en osaa edes laittaa tohon hoitoaikaa vielä kun en tiiä..mut kai se menee niinkin läpi kun laitan lisätiedot siihen...

Yhteistyössä