H
"huoh"
Vieras
Lapsen kaveri on meillä kesälomaa viettämättä. Märinä ja vinkuminen on aivan jatkuvaa. Koko ajan pitäisi saada jotain, koko ajan pitäisi viihdyttää, ei voi olla ulkona, ei voi tehdä sitä tai jätä. Aukoo päätä sekä meidän lapselle (siis omalle kaverilleen) että muille perheen lapsille. Ruoka on pahaa, kaikki on pielessä. Käy vinkumassa uimaan lähtemistä viiden minuutin välein, vaikka sanoin ettei ennen lounasta lähdetä kun mulla on muita hommia.
Kaikkein ärsyttävintä on se, että alunperin lapsen äidin piti tulla hakemaan lapsi jo tänään. Oli sitten aamulla laittanut tekstiviestin, ettei pääsekään hakemaan vaan tulee vasta huomenna illalla :headwall: Yritin soittaa, ja laitoin viestinkin että ei kyllä oikeastaan sovi, kun minulla on muita menoja. Ei vastausta :kieh:
Kaikkein ärsyttävintä on se, että alunperin lapsen äidin piti tulla hakemaan lapsi jo tänään. Oli sitten aamulla laittanut tekstiviestin, ettei pääsekään hakemaan vaan tulee vasta huomenna illalla :headwall: Yritin soittaa, ja laitoin viestinkin että ei kyllä oikeastaan sovi, kun minulla on muita menoja. Ei vastausta :kieh: