Kuinka päästä eroon ihastumisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin väärin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäiseen kysymykseen vastaus: Tietenkin maailmassa on ihania ihmisiä. Ei niitä kuitenkaan tarvitse saada itselleen vaan voi vain nauttia tunteesta, joita nuo ihmiset herättävät. Joskus olo on kyllä kieltämättä kuin olisi leipomon ikkunan takana ja himoaisi vesi kielellä ikkunassa olevaa ihanaa täytekakkua. Ja yksi jännä juttu; sitten kun on vapaa - tuollaiset ihastumiset vähenevät.

Alkuperäinen kirjoittaja jan:
Alkuperäiseen kysymykseen vastaus: Tietenkin maailmassa on ihania ihmisiä. Ei niitä kuitenkaan tarvitse saada itselleen vaan voi vain nauttia tunteesta, joita nuo ihmiset herättävät. Joskus olo on kyllä kieltämättä kuin olisi leipomon ikkunan takana ja himoaisi vesi kielellä ikkunassa olevaa ihanaa täytekakkua. Ja yksi jännä juttu; sitten kun on vapaa - tuollaiset ihastumiset vähenevät.

Miten niin vähenevät? Silloinhan niitä etsimällä etsitään!

Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Alkuperäinen kirjoittaja jan:

Miten niin vähenevät? Silloinhan niitä etsimällä etsitään!

Aivan. Etsimällä ei löydä yhtään mitään. Oma kokemus: Kun on suhteessa ja varattu, innokkaita naisia tunkee ovista ja ikkunoista. Jos erehtyy menemään ravintolaan, ei saa hetkenkään rauhaa, vaan naiset roikkuvat kuolaten housunlahkeissa - varsinkin jos on sormus nimettömässä. Sitten kun on vapaa, voi olla varma, ettei kukaan ole kiinnostunut ja kun menee sitten ravintolaan ja yrittää tehdä naisten kanssa tuttavuutta - nuo tuhahtelevat ja nakkelevat niskojaan.

Entä pystytkö ihan vaan olemaan ihastuksesi kanssa tekemättä mitään? Saahan sitä ihastunut olla ja ihastuksesta saa vielä nauttiakin. Mutta pakkokos sitä asialle on mitään tehdä. Sen sijaan kannattaa miettiä, mikä pistää ihastumaan ja mitä omasta elämästä ja suhteesta ehkä puuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Entä pystytkö ihan vaan olemaan ihastuksesi kanssa tekemättä mitään? Saahan sitä ihastunut olla ja ihastuksesta saa vielä nauttiakin. Mutta pakkokos sitä asialle on mitään tehdä. Sen sijaan kannattaa miettiä, mikä pistää ihastumaan ja mitä omasta elämästä ja suhteesta ehkä puuttuu.

Uskon että tahtoessani voin.. Tai en olisi siitäkään niin 100% varma. Esimerkiksi alko saa kynnyksen laskemaan. Kun tää tyyppi on mun lähellä tai katsoo mua mulle tulee niin hyvä fiilis et tuntuu et jalat lähtee alta. Lämmittää niin ja tykyttää. Tekis mieli vaan napata kiinni ja olla siinä.

Tää on ihan hirveetä!!!! Mä haluaisin tuntea näin mun miestä kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Yällaisiako on suomen äidit? Himoavat vieraita miehiä ja olisivat valmiit jättämään perheensä? :o

Minä himoitsen vierasta miestä. Minkä sille voi, kaipa se on ihan biologiaa ja evoluution aikaansaamaa jekkua, että pitäisi näitä omia geenejä ko. miehen kanssa sekoitella. Mutta koska en ole viettieni perässä hiihtävä eläin, niin jätän himoitsemisen himoitsemisen asteelle mielessäni. Ohihan se menee, ajallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vierasss:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Yällaisiako on suomen äidit? Himoavat vieraita miehiä ja olisivat valmiit jättämään perheensä? :o

Minä himoitsen vierasta miestä. Minkä sille voi, kaipa se on ihan biologiaa ja evoluution aikaansaamaa jekkua, että pitäisi näitä omia geenejä ko. miehen kanssa sekoitella. Mutta koska en ole viettieni perässä hiihtävä eläin, niin jätän himoitsemisen himoitsemisen asteelle mielessäni. Ohihan se menee, ajallaan.

ei välttis..