Alkuperäinen kirjoittaja se jokin puuttuu:
En tiedä mistä mahtaa johtua tämä pelko siitä että en riitä hänelle, mutta kuinka päästä tästä pelosta eroon?
Olemme seurustelleet nyt noin puoli vuotta. Olen itse 24 ja mies 38 eli ikäeroakin kyllä on. En tiedä mutta musta tuntuu etten riitä hänelle millään tasolla. Tuntuu jotenkin siltä ettei hän ole tosissaan meidän suhtessa. Hänellä on vaan niin paljon omia ´juttuja joita ei ole valmis jakamaan kanssani. Ja yhteisestä tulevaisuudesta ei keskustella tai jos keskstellaan on se hänestä hyvinkin huvittavaa. Mikä siis neuvoksi tähän että oppisin luottamaan?
Jos sinulle silmät sanoo, että et riitä miehelle, niin mitä sä sitä itsees otat ja alat terapoimaan itteäs?
Oletko varma että vika on sinussa?
Joskus tulee tunne että minusta eri pidetä, ja usein se johtuu siitä ettei musta pidetä.
Tunnen oloni ulkopuoliseksi, se johtuu siitä että olen eri aaltopituudella muiden kanssa.
Joskus tuntuu, kuin parisuhteeessamme olisi ongelma, mies luikkii yöjalassa ja tulee kotiin huulipunaa kauluksessa, kuinka pääsen eroon mustasukkaisuuden tunteesta ja tunteesta että suhteessamme on ongelma? No en vittu mitenkään, koska suhteessa on silloin ongelma.
MUTTA:
kannattaa ottaa huomioon, että jokaisessa suhteessa on ongelmia ensimmäisen 2 vuoden aikana kun katellaan, mitä molemmat haluaa. Tähän ei vaikuta ikäerokaan. Ei sinä aikana edes opi kaikkea tietämään toisesta. Eikä lyhyessä ajassa paljasteta ja oteta mukaan kaikkiin juttuihin.
Ehkä mies pelkää, että yrität viedä vanhalta koiralta luun, tai opettaa hänelle liikaa uusia temppuja?
Miehillä pitää antaa olla omat harrastuksensa, muuten miehestä tulee ärtyisä ja puolinainen olento.
Pidä hymy ja hame korvissa, ja nauti omasta elämästäsi, anna miehen pohtia kelpaako hän sinulle eikä toisinpäin. Älä ota häntä mukaan kaikkiin sinun juttuihisi.
Ja ota huomioon ikäero: miehet ovat aina henkisestä kehityksestä naista jäljessä, älä anna harmaiden hiuksien hämätä: mies on ikuisesti pikkupoika. Mutta ehkä muutama vuosirengas on tuonut kokemusta tullessaa, jolloin et voikaan jokaisessa asiassa "riittää".
Anna olla, sulla on ilmeisesti kuitenkin jotain mitä hän haluaa..
Ja mieti kannattaako olla niin rakastunut vanhenevaan ukkoon jos hänkään ei ole niin kiinnostunut susta.