Kuinka opettaisin mieheni?

  • Viestiketjun aloittaja Bad in Bed
  • Ensimmäinen viesti
Bad in Bed
Suhteessa ollaan oltu jo 3v (minun ensimmäinen ja ainoa suhteeni, miehellä ollut aiempikin) ja nyt seksi alkaa olla aika tasaista. Ongelma on ettei hän osaa herätellä minussa haluja! Miehen pitäisi kiusata vähän, jutella "tuhmia", saada sille tuulelle.. Tää vain laittaa käden sinne ja alkaa hieromaan. Tai sitten silittelee niin et nukahdan (kun yritin selittää joskus kiusaamista ja ymmärsi kai taas väärin).. Miten saisin sen oppimaan hyviä tekniikoita? En tahdo että meidän seksielämä jää tällaiseksi :p

En osaa selittää hänelle mitä haluan kun ymmärtää aina väärin tai suuttuu ja sanoo että haukun huonoksi jos yritän jotain sanoa. Nykyisin harrastan seksiä vain kun on "pakko". Eli sen pari kertaa viikossa.
 
plääh
Alkuperäinen kirjoittaja Bad in Bed:
Suhteessa ollaan oltu jo 3v (minun ensimmäinen ja ainoa suhteeni, miehellä ollut aiempikin) ja nyt seksi alkaa olla aika tasaista. Ongelma on ettei hän osaa herätellä minussa haluja! Miehen pitäisi kiusata vähän, jutella "tuhmia", saada sille tuulelle.. Tää vain laittaa käden sinne ja alkaa hieromaan. Tai sitten silittelee niin et nukahdan (kun yritin selittää joskus kiusaamista ja ymmärsi kai taas väärin).. Miten saisin sen oppimaan hyviä tekniikoita? En tahdo että meidän seksielämä jää tällaiseksi :p

En osaa selittää hänelle mitä haluan kun ymmärtää aina väärin tai suuttuu ja sanoo että haukun huonoksi jos yritän jotain sanoa. Nykyisin harrastan seksiä vain kun on "pakko". Eli sen pari kertaa viikossa.
Mul on ihan sama ongelma... Yhdessä oltu 5v ja tuntuu että aina sama kaava...
 
Ap
Nii.. Ongelma on kai yleensäkin a) sellaiset hiomattomat liikkeet (sormien ja kielen käyttö) ja b) "liika viattomuus", hän kun ei halua jutella niin että tulisi fiilis (koska hänellä itsellään on aina kuitenkin valmiiksi fiilis).. Miksihän minä haluaisin että mies olisi "kiusaavampi"? Niinkuin leffoissa, täytyisi olla jokin henkinen jännite..
 
Ap
Niin siis, kyllä me on keskusteltu mut kun mun pitäisi sitten konkretisoida mitä haluan niin on pirun hankalaa kun tää on ainoa mies jonka kanssa olen ollut :)

"Fantasioita" ei ala juttelemaan, ei muka osaa :(
 
Semmosta se. Ei munkaan ukko osaa semmosta hempeilyä ja kiusottelua, ei varsinkaan sitä puhumispuolta. Mutta en osais kyllä itekään! Ja silti touhuillaan säännöllisesti ja siitä nautitaan. =) Eli meillä saattaa mennä hyvinki niin, että toinen tulee lähelle ja kysyy vaan "pannaanko" tai "mentäskö vähä...", ja sit mennään. :D Ei sen tartte mitään elokuvatouhua olla. Mutta jos ei oo tyytyväinen, ni pitäähän sillon jotain keinoja löytää.
 
Ap
Olen kyllä varmaan aika sekavan kuuloinen :) Monet lelut yms. jutut menee mitä ei 15 v yhdessä olleetkaan jotkut tekisi, se ongelma on vain tämä _aloitaminen_ :(

Nyt on varmaankin mulla vielä joku kausi menossa. Onkohan normaalia?

Hei jos tiiätte hyviä naisillekin sopivia leffoja niin saa vinkata :) Noita ei olla vähään aikaan katsottu kun ei kumpikkaan halua törkyä katsoa, joskus oli jotain kivoja koneella mut ne on kadonneet, pitäisi kai jotain ihan ostaa :)
 
Mä olen meillä seksin kanssa todella ujo ja tunnen itsessäni epävarmuutta että osaankohan nyt noin ja mitä jos teen väärin mutta mieheni saa jotenkin sen epävarmuuden pois koska on niin jotenkin "seksihullu" :D
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Semmosta se. Ei munkaan ukko osaa semmosta hempeilyä ja kiusottelua, ei varsinkaan sitä puhumispuolta. Mutta en osais kyllä itekään!
No niin tätä tarkoitin :) Kiva että joku tajusi vaikka oonkin vähän sekava, hiukka väsy :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Nii.. Ongelma on kai yleensäkin a) sellaiset hiomattomat liikkeet (sormien ja kielen käyttö )
Tähän liittyen. Ei mies voi ikinä tietää sitä oikeaa tekniikkaa tai siihen hetkeen sopivaa tapaa koskettaa tai nuolaista. Tai sanotaan, että se on ainakin pirun vaikeaa ilman kykyä lukea ajatuksia. Ja sama juttuhan se on toisinpäin. Suihinottaessa ja runkatessa sitä aina yrittää kuulostella parhaansa mukaan miltä miehestä tuntuu ja silti voi olla, että tekee jotain väärällä tavalla tai ei ainakaan juuri sillä tavalla kuin mies itse tekisi... Kommunikointi on tärkeää, mutta tärkeää on myös hyväksyä sellainen toisena kuin hän on ja nauttia hänen kosketuksestaan vaikka se ei olisi juuri sellainen kuin itse haluaisi.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Menkää pelaamaan vaikka sulkapalloa. Kilpailu voi tehdä joskus semmosta kivaa fiilistä. Tai painiminen. Tai jonkun pelin pelaaminen.
Tuota kilpailua en olisi osannut ajatella :D Kiitos :) Paini on kyllä hyväksi koettu ;)
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Nii.. Ongelma on kai yleensäkin a) sellaiset hiomattomat liikkeet (sormien ja kielen käyttö )
Tähän liittyen. Ei mies voi ikinä tietää sitä oikeaa tekniikkaa tai siihen hetkeen sopivaa tapaa koskettaa tai nuolaista. Tai sanotaan, että se on ainakin pirun vaikeaa ilman kykyä lukea ajatuksia. Ja sama juttuhan se on toisinpäin. Suihinottaessa ja runkatessa sitä aina yrittää kuulostella parhaansa mukaan miltä miehestä tuntuu ja silti voi olla, että tekee jotain väärällä tavalla tai ei ainakaan juuri sillä tavalla kuin mies itse tekisi... Kommunikointi on tärkeää, mutta tärkeää on myös hyväksyä sellainen toisena kuin hän on ja nauttia hänen kosketuksestaan vaikka se ei olisi juuri sellainen kuin itse haluaisi.
Sinullekin kiitos :) Voisin kyllä tosiaan muistaa tämänkin puolen, en ole tainnut tätä ajatella vaikka muuten tuota juttua olen mietiskellyt jo kuukausia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Nii.. Ongelma on kai yleensäkin a) sellaiset hiomattomat liikkeet (sormien ja kielen käyttö )
Tähän liittyen. Ei mies voi ikinä tietää sitä oikeaa tekniikkaa tai siihen hetkeen sopivaa tapaa koskettaa tai nuolaista. Tai sanotaan, että se on ainakin pirun vaikeaa ilman kykyä lukea ajatuksia. Ja sama juttuhan se on toisinpäin. Suihinottaessa ja runkatessa sitä aina yrittää kuulostella parhaansa mukaan miltä miehestä tuntuu ja silti voi olla, että tekee jotain väärällä tavalla tai ei ainakaan juuri sillä tavalla kuin mies itse tekisi... Kommunikointi on tärkeää, mutta tärkeää on myös hyväksyä sellainen toisena kuin hän on ja nauttia hänen kosketuksestaan vaikka se ei olisi juuri sellainen kuin itse haluaisi.
Sinullekin kiitos :) Voisin kyllä tosiaan muistaa tämänkin puolen, en ole tainnut tätä ajatella vaikka muuten tuota juttua olen mietiskellyt jo kuukausia.
Ollos hyvä. Mulla meni kaksi parisuhdetta ja muutama vuosi päälle ennenkuin tajusin tämän. Pakko sanoa, että seksielämä parani kerralla kun en enää oelttanut miehen tietävän mitä minä milloinkin haluan. Ja miehen turhautuminenkin taisi helpottaa kun en enää möksähdellyt asioista, joita ei ollut olemassakaan... Niin sitä on ihminen tyhmä. :headwall:
 

Yhteistyössä