voi olla ettei uskalla. Ja voi olla ettei koe tarvetta puhua tunteistaan.
Mutta MINULLA on tarve puhua tunteista ja ajatuksistani, haluan miehenikin tietävät mitä mun päässä liikkuu. Elämässäni on tapahtunut suht suuria asioita, niitä sen kummemmin tässä en erittele, enkä voi niistä miehelle puhua. Tai voinhan mä puhua, mutta yhtä paljon ymmärrystä ja reagointia tulee tiiliseinältä.
Me ei edes jutella pahemmin huvikseenkaan, emme siis harrasta mitään smalltalkia. Minä saatan rupatella niitä näitä miehelle, mutta lopulta turhaudun, kun joudun kysymään, kuuliko edes mitään mitä sanoin, kun muuten ei millään tavoin osoita kuulleensa minun puhuneen.
Minä en pysty olemaan onnellinen, jos olen sidottu puhumattomuuteen kotonani.[/QUOTE
Meillä sama "joojaa" mies. Harrastan kotona monologia ja esitelmän pitoa, jota mieheni kuuntelee toisella korvalla televisota katsoen. Urheilu ja sunnuntainpäiväleffat ovat ne aikuisen miehen aivotoiminnan herättäjät. Muitten asioita voidaan kyllä pohtia, mutta kun pitäisi miettiä millä maalilla ulkoseinä maalataan tai mitä muuten tehdään niin vastauksen saa pitkän tyhjän toljotuksen jälkeen, että mä mietin. Todellisuudessa mitään miettimistä ei koskaan tapahdu ja tämäkin asia jää leijumaan.
Jotain ruumillista tyyötä hän voi joskus tehdä, kunhan siinä voi heittää aivot narikkaan. Apua ei voi keltään pyytää, mutta omaa tietotaitoakaan ei koskaan ole mistään kertynyt nyt oimii kuin robotti.
Itse olen sitä mieltä, että yhtenä syynä ovat amalgaamipaikat, jotka ovat tuhonneet keskushermostoa ja ne muutamat aivosolut vaan ei kykene pyörittään sitä suurta ajattelukeskusta nimeltää AIVOT!!!