Kuinka nuorena raskaaksi??

  • Viestiketjun aloittaja jjeh
  • Ensimmäinen viesti
jjeh
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Ei se vuosista ole kiinni. Sitten on hyvä hetki, kun on henkisesti ja taloudellisesti valmis kantamaan vastuuta pienestä elämästä.
Jep.
Näinhän se on:) ajattelin vain iän puolesta, jotkut ajattelevat että esim 18 vuotiaan ei ole sopivaa tulla raskaaksi vaikka henkinen ja taloudellinen puoli yms olisi kunnossa.
 
VatkuliPalli
mä olin 16 ku tulin raskaaksi ja päivää ennen syntymäpäivääni sain esikon. Nyt 18 ja raskaana pitäisi ehtiä täyttämään 19 enen kun toinen syntyy. LA kolme päivää myöhemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Ei se vuosista ole kiinni. Sitten on hyvä hetki, kun on henkisesti ja taloudellisesti valmis kantamaan vastuuta pienestä elämästä.
Peesit.

Itse toivoin lasta jo 15-vuotiaana.. Järki ja sydän sanoi ettei ihan vielä. 17-vuotiaana jätin ehkäisyn pois, plussaukseen tosin meni aikaa ja sain esikoisen "vasta" 19-vuotiaana. Hyvä niin, sillä ehdin saada opinnot päätökseen ennen sitä ;)
 
storm
Minä tulin raskaaksi 19 vuotiaana ja tyttö syntyi kun olin 20. Tilannekohtaista tietty mutta minä en olisi voinut hankkia lasta yhtään aikaisemmin, esim 17-18wee olin ihan juoppo enkä olisi ollut mitenkään valmis, kun toiset ovat valmiita jo 16-vuotiaana ja jotkut ei vielä kolmekymppisenäkään
 

Yhteistyössä