A
ap
Vieras
Siis niin paljon, että ette enää näyttäneet raskaana olevalta? Mietin vaan kun siinä vaiheessa kun mä pääsin kotiin (olin 4 päivää ) sairaalassa, niin mahaa ei ollut enää suuri. Toki se oli löysä, mutta ei kukaan olisi vahingossakaan pitänyt mua enää raskaana olevana.
Eilen kaupassa näin nuoren naisen joka oli selvästi raskaana. Siis todella hoikka nainen mutta maha sellainen valtava pallo. Tunnistin jopa äitiysvaatteet jotka hänellä oli päällä
No kuitenkin hetken päästä hänen seuraan liittyi mies jolla oli vaunuissa aivan pikkuinen vauva. Siis täysin vastasyntyneen näköinen, väriltään vielä sellainen punasen sininen niin kuin ne usein saattaa olla. Vauva oli selvästi naisen ja miehen.
Niin eihän tuo nainen voinut olla raskaana? Ei mitenkään. Joten ajattelin, että on jäänyt raskaudesta maha sellaiseksi. Tän tarkoitus ei ollut nyt moralisoida sitä, että olivat niin pienen kanssa lähteneet kauppaan (kävin minäkin viikon ikäisen kanssa), vaan ihmetellä sitä mahaa lähinnä.
Kuinka nopeesti teillä muilla hävisi raskausmaha?
Eilen kaupassa näin nuoren naisen joka oli selvästi raskaana. Siis todella hoikka nainen mutta maha sellainen valtava pallo. Tunnistin jopa äitiysvaatteet jotka hänellä oli päällä
Niin eihän tuo nainen voinut olla raskaana? Ei mitenkään. Joten ajattelin, että on jäänyt raskaudesta maha sellaiseksi. Tän tarkoitus ei ollut nyt moralisoida sitä, että olivat niin pienen kanssa lähteneet kauppaan (kävin minäkin viikon ikäisen kanssa), vaan ihmetellä sitä mahaa lähinnä.
Kuinka nopeesti teillä muilla hävisi raskausmaha?