[QUOTE="vieras";25329107]Silloin kun itse antaa aihetta tuomitsemiseen, on se helppoa[/QUOTE]
Ja mistä sinä saat sen oikeuden niin tehdä?
Ja mistä sinä saat sen oikeuden niin tehdä?
Eiköhän kaikilla ole oikeus tuomita jos siltä tuntuu.Ja mistä sinä saat sen oikeuden niin tehdä?
Ehkä nainen on naiselle susi, mutta omalle jälkeläiselleen moni nainen näyttää olevan susi myös...Huh mitä tekstiä täällä taas. Kyllä nainen on naiselle susi.
no mun kaksosilla oli 1 sydän. revippä siitä. ei ne olis elänyt.Mun kaverilla kävi niin että rakenneultrassa todettiin että lapsella on tosi pahoja rakennevikoja ja lääkäri sanoi että jos kaveri synnyttää lapsen niin jos ei se ennen sitä kuole niin viimeistään synnytykseen tai heti sen jälkeen. Kaverini ei kuitenkaan kyenny tekemään aborttia vaikka lääkäri suositteli sitä vaan synnytti lapsen. Tämä lapsi on nyt 7 vuotias aivan ihana lapsi ja käy eka luokkaa. Joitakin leikkauksia se joutui läpikäymään, mm sydän- ja suolileikkauksia, mutta niin se vain jäi elämään ja saa nyt elää täyspainoista elämää. Että sellaista.
Mun kaverilla kävi niin että rakenneultrassa todettiin että lapsella on tosi pahoja rakennevikoja ja lääkäri sanoi että jos kaveri synnyttää lapsen niin jos ei se ennen sitä kuole niin viimeistään synnytykseen tai heti sen jälkeen. Kaverini ei kuitenkaan kyenny tekemään aborttia vaikka lääkäri suositteli sitä vaan synnytti lapsen. Tämä lapsi on nyt 7 vuotias aivan ihana lapsi ja käy eka luokkaa. Joitakin leikkauksia se joutui läpikäymään, mm sydän- ja suolileikkauksia, mutta niin se vain jäi elämään ja saa nyt elää täyspainoista elämää. Että sellaista.
ei varmaan, mutta näitä tapahtuu, usko tai älä ja lukujahan emme saa tietää kun yleensä valitettavasti uskotaan lääkäriä eikä osata yhtään kyseenalaistaa.Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;25329463:No kaikille ei välttämättä käy noin onnellisesti.
ei varmaan mutta itse jos oisin vastaavassa tilanteessa ja keskeyttäisin raskauden niin pähkisin koko lopun elämääni että entä jos se oiskin ollu ihan elinkelpoinen, entä jos entä jos. En pääsis asiasta ikinä yli. Mutta onneksi mun ei enää tarvii tällä vaivata päätäni kun lapset on mun osalta tehty ja piuhat on poikki.Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;25329463:No kaikille ei välttämättä käy noin onnellisesti.
Kukkapuska ja kunniaosoitus täältä tähän!Jos nainen on tehnyt abortin tilanteessa, missä tuli vahingossa raskaaksi väkivaltaiselle alko-ongelmaiselle miehelle, niin eikö hän muka saisi surra sitä että myöhemmin menetti toivotun ja odotetun lapsen yhdessä uuden, ihanan miehensä kanssa?
Jeesustellaan miksi ekana kyse on solumöykystä ja sitten vauvasta...no, jos vähänkään olette perillä sikiön kehityksestä niin alussa tosiaan on vain solumöykky, ja raskauden puolivälissä jo ihan jotain muuta.
Yksi abortti = abortteja liukuhihnalta.
Ihme ämmiä.
^ Puistattavaa millaisia ihmisiä tässä maailmassa on olemassa.. Miten sinä elät itsesi kanssa tuollaisten tekstien jälkeen mitä esimerkiksi tähän ketjuun olet näpytellyt?Miksi sinulle tämä kehityshäiriöinen lapsi oli niin tärkeä? Ethän sinä välittänyt siitäkään, jonka olit aiemmin abortoinut. Tiedätkö, voiko aborttien tekemisillä olla jotain yhteyttä siihen, että sikiö oli viallinen? Ja oliko se? Saitko abortin jälkeen varmistuksen, että osia tosiaan puuttui?