kuinka nopeasti teillä masu kasvanu

Esikko
Mä tein ekani tossa 3 kk sitten ja vasta kun viikkoja oli 20 kasassa niin alko paita kiristää ja rintsikat yms. Aika vaikee uskoa, että tossa vaiheessa jo kiristäisi, mutta voihan se olla eri asia jos kolmatta tekee.
 
mulla ainaki vaihtu rintsikat isompaan kokoon tosi aikasin, en viikkoja muista tarkkaan.
housut meni omat jonkun aikaa, about 1kk menny mammapöksyillä..mut paidat tuntu nousevan kun masua turvotti aluks.
minä oottelen esikoista, joten on kai se sulla viel eri asiakin :)

19+0
 
Samaa mä mietin kun tuntuu jo nyt niin turvonneelta, että kuinkahan nopeasti pullahtaa esiin... Tai no masu näyttää jo nyt pieneltä kummulta, mutta kauanko menee ettei pysty vetämään enää sisään. Mulla on 2 ensimmäistä näkynyt melko varhaisista vaiheista ja muutenkin maha kovasti tullut ulos, ehkä siksi että olen pienikokoinen. Riippuu varmasti paljon tyypistä ja monesko raskaus.
 
vieras
Ekasta ei näkynyt oikeastaan yhtään vielä rv 20, toisesta pömpötti selvästi jo viikolla 12. Kai ne vatsalihakset oli sitten niin paljon heikommassa hapessa, että turvotus näkyi paremmin toisella kierroksella...
 
Ekasta ei kasvanut alkuun nopeasti, vaikka lopussa mulla tais olla neuvolan ennätysmaha - multa siis udeltiin tuleeko kaksoset vai kolmoset...?

Toisesta: maha pullahti ulos 2,7 sekuntia positiivisen testin jälkeen. (Ja tuossa se roikkuu edelleen ,vaikka poika täyttää kesällä 4...)
 

Yhteistyössä