Kuinka nopeasti muutitte yhteen??

• Viestiketjun aloittaja kalamata
  • Ensimmäinen viesti
kalamata
on itellä niin outo olo kun todellakin tuntuu, että on löytänyt sen oikean ja tahdon hänen kanssaan olla. takana kuitenkin vasta 3kk ja asutaan eri kaupungeissakin.
viikonloppuisin melkeenpä nähdään, pääsiäisenä oltiin pitempi jakso yhdessä.
joka toinen vkloppu on mun lapset mukana ja joka toinen ollaan kahdestaan.
mulla siis lapset 3 ja 5. ja hällä ei lapsia olekaan.
on mua vanhempi 6v ja haluaisi lapsia lisää, ihan kuten minäkin. en siis tosin vielä.
mutta nyt mietteissä, että kun hällä alkaa kesäloma juhannuksesta niin muuttaisi sillon meille.
tosin ensin haluaa etsiä töitä täältä ettei tule ihan tyhjän päälle. onneksi niitä nyt melko varmasti löytyy.
mutta siis.
olen kyllä aina ollut nopea liikkeissäni, mutta nyt on noi lapset elämässä, joten pistää miettimään.
olen vain niin rakastunut ja lapsetkin miehestä tykkää ja mies niistä.
onko monen mielestä liian aikasta vai annanko mennä??

"vieras"
Ajattele nyt itsekin. Olette tunteneet 3kk ja sinäkin aikana olette nähneet vain parina pvänä viikosta. Et millään voi toista vielä tuntea riittävästi. Et voi tietää yhtään, millaista arki olisi. Oletko valmis riskeeraamaan lastesi turvallisuudentunteen? Ja ylipäänsä muutos olisi liian suuri ja pikainen lapsillesi, vaikka kuinka miehestä nyt pitäisivät.

Miksi mies ei voisi alkuun hankkia omaa asuntoa paikkakunnaltasi? Pääsisitte rauhassa tutustumaan ja pikkuhiljaa katsomaan, miten se arki voisi sujua.

näin
Ei se aikaa katso. Tavattiin ulkomailla ja rakastuttiin.

Mies tuli käymään Suomessa viikko mun lähdön jälkeen, haki tavaransa entisensä luota ja muutti mun luokse. 6 kk oli vielä ulkomailla ja mä venailin täällä.

No me loisittiin alusta asti toistemme luona ja virallisesti hankittiin yhteinen asunto muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, mut mikäs siinä kun ei ollut lapsia yms. Nyt kyllä vastaavassa tilanteessa miettisin tarkkaan..
Mut jos hyvältä tuntuu niin eikai siinä mitään.. :)

"vieras"
Noin 1,5 vuotta ensi tapaamisesta. Olimme seurustelleet puoli vuotta kun muutin väliaikaisesti toiselle paikkakunnalle töihin. Eli vuosi meni etäsuhteessa, ja sen jälkeen muutimme yhteen.

"hmm"
Tunnettu oli jo vuosia. Mutta kun kimpassa alettiin olla huhtikuussa, heinäkuussa muutettiin yhteen ja syyskuussa odotin ensimmäistä yhteistä lasta. Mulla oli tuolloin yks ennestään ja miehellä 2. Yhteisiä vuosia takana nyt 7 ja kolmas yhteinen lapsi tuloillaan. Jotenkin vaan tiesin, että tämän kuuluu olla näin.

"minä"
Me muutimme yhteen kun olimme tunteneet 4kk. Asuimme kanssa eri kaupungeissa aiemmin. Olisimme varmaan muuttaneet aiemminkin, mutta itsellä oli koulu kesken silloin, niin sit vasta sen jälkeen muutimme. Kesällä tulee 6 vuotta ensi treffeistä ja naimisissa ollaan oltu 3,5 vuotta. :D

2 vuoden seurustelun jälkeen.

Joidenkin mielestä myöhään, mutta ei tähän ollut mitään erityistä syytä. Keskusteltiin siitä aika pitkään, mutta haluttiin pitää omat asunnot eikä ollut mitään pakottavaa tarvetta muuttaa saman katon alle. Käytännössä asuimme pitkiä viikonloppuja toinen toistemme luona aina silloin tällöin.

Te monet, jotka olette (minun kalkkiksen mielestäni) muuttaneet niin nopeasti, 1-6 kk sisällä tapaamisesta/seurustelun aloittamisesta yhteen, miten päädyitte siihen? Pelottiko missään vaiheessa, ajattelitteko että ratkaisussa oli jotain riskejä? Vai onko koko homma mennyt ihan mutkattomasti, vaikka hädin tuskin tunsitte toisianne? :O

Yhteistyössä