Kuinka myöhään ""väärä""

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nega
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nega

Vieras
Heips! Voisittako arvon odottajat auttaa, kun teillä on ainaskin kerran plussa testiin ilmestynyt ;)

Eli... ""testin voi tehdä jo sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa"" -niinpä, mutta voiko testi vielä sinä päivänä näyttää negaa, vaikka olisi raskaana?

Olen tehnyt viimeisen parin vuoden aikana varmaan 50 negatestiä, enkä yhtään plussaa, joten tuskimpa tämäkään enää muuttuu... mutta kun eilen olisi pitänyt alkaa, eilen testasin negan. Olen kuitenkin taas viime kolme kiertoa syönyt teroja, ja kierto onkin ollut säännölliset 28 vrk, niinkuin aina terokuurin aikana. Tiedän myös, että ovis oli n. kp 14, eli nega ei voi johtua siitäkään että ovis olisi ollut myöhemmin.

Eli sama suomeksi: voiko yli 14 vrk kuluttua oviksesta olla raskaushormoni vielä alle 25 yksikköä? Vai kuvittelenko TAAS turhia...blaah...

Mutta kiitti jos joku on fiksumpi ja osaa vastata ;)

Voi se vielä tossa vaiheessa näyttää negatiivistä koska hormonia ei ole ruvennut vielä erittyyn kovin paljoa. Testi kannattaa tehdä viikon- kahden päästä uudelleen jos menkat ei ala. Tiedän että viikkokin tuuntuu pitkältä ajalta ootella mutta parempi ootella kuin tuhlata rahoja turhiin testeihin, toisaalta.

Kyllä voi näyttää negatiivista. Mulla kävi juuri niin, aattelin että no, ei taaskaan, mut menkat ei alkanu ja viikon päästä näky toinenkin viiva, heikkona ensin ja pari päivää siitä eteenpäin jo ihan selkeesti. Nyt rv 21+5 =)!Tuli ostettuu ehkä turhan monta testiä mutta olen kyllä turhempaankin joskus rahaa laittanu....

Kiitokset vastauksista...jotenkin en vaan enää jaksa uskoa *pah* Mutta paistaa se päivä testikasaankin, kolmen viikon päästä aloitetaan lapsettomuushoidot!!! Eli, enää max. vuosi tätä kärvistelyä, sitten ollaan joko raskaana tai adoptiojonossa. Mutta ainakin asiasta saa varmuuden :)

Onnea odotukseen!

Jos ovis oli varmasti 14 pvä, niin kyllä testiin olisi joku ""haamu"" ainakin pitänyt ilmaantua. Ite en kyllä oo koskaan tietäny koska ovis, yhen satsin tikkujakin tilasin, viimeisintä raskautta varten. Mulla on ovistestit näyttäneet negaa, mutta raskaustestit plussaa. kai se ovis sitten on ollut kumminkin... plussa on tullut pari päivää menkkojen myöhästyttyä. Onnea raskautumiseen!!!

Joo thanks, sitä mieltä minäkin olen, että kyllä sen testin pitäis nyt näyttää vähintään haamua... ja ovistahan mulla ei tod.näk. ole ollutkaan, kun PCO-munikset. Siitä vaan laskeskelin, kun vika seksisessio oli jotain 16 vrk sitten, eikä ne siittiöt nyt niin kauaa elä. Eipä paljoa enää jaksa seksi kiinnostaa kun tiedän olevani viallinen... *prkl*

;) no well, koiran kanssa lenkille, eiköhän kunnon urheilu saa ""pahan veren"" liikkeelle!

Yhteistyössä