Myöhään plussa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äit-1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äit-1

Vieras
Itsellä niin ja näin kuukautis kierron luotettavuuden osalta noin kp 32-34, ovulaation tikutin 19.1 ja se tuli hyödynnettyä, huvikseni testasin ovistikulla sitten päiviä oviksen jälkeenkin ja arvot oli koholla 24.1 päivään asti jolloin laski.Normalia?!(Yleensä laskenut arvo jo vuorokauden sisään.) Milloin se ovis sitte oli eli oliko?!Oviksesta vähän eteenpäin alkoi kuvotus ja nännien aristus, metallin maku 10 päivää(söin kyllä pinjan siemeniä salaatissa) noin viikko sitten menkkojen oletetun tulemisen aikaan loppui oireet, tosin 100% varmat menkka tuntemukset, kuumeilut alavatsalla tuli tilalle, jotka jatkuneet tähän päivään vaihtelevasti..menkkoja ei kuulu. Nyt kp 38-40?! rintojen "kuumeilu" pistely ja nännien vihlonta palannut, etova olo, väsy (joka ollu mukana ensi oireista),pissa tarve lisääntynyt, ja tuntemukset vihlasut alamahalla.. eilen testasin clear blue testillä negan ja muutkin testit olleet negoja! Raskaus olisi toiveissa ja kolmas, miten voikin ihminen unohtaa edellisten raskauksien tuntemukset... pitkään jatkunut pahoinvointi paljastanut silloin! Tosin näin tarkoin en ole itseäni koskaan kuulostellut että saattaa olla mielikuvituksen tuotetta..ja netti.. voi hyvät hyssytäkät tätä tiedon määrää ;) Odotan tieten vielä (mitä muuta voin) ja teen uuden testin ja ellei niin lekurille..tarvisin niin nyt vain hengenheimolaisia joilla samoja kokemuksia mahdollisesti myöhäisestä plussasta, varmoista raskausoireista iliman plussaa... Kiitos! plussa puhallus kaikille haaveilijoille

Kirjoituksesi voisi olla suoraan minun kynästäni! Minullakin kierrossa epäsäännöllisyyttä, mutta noin 32-34 päivää olleet kierrot. Kolmas lapsi haaveissa ja nyt menossa kp 37, testit kaikki negoja, viimeksi eilen tein testin. Ja samat tunteet minullakin että edellisten raskauksien tuntemukset unohtuneet ja epäilyttää koko oma olotila :/ Minulla ei ole ihan noin selviä oireita, mutta väsymystä ja epätavallista nälkää ja joitakin tuntemuksia vatsalla. Aina ennen on testit näyttäneet plussaa hyvissä ajoin, jopa viikkoa ennen kuin pitäisi, joten nyt olen aika varma etten ole raskaana. Odotan vaan uuden kierron alkua että voisin jatkaa yrittämistä, rasittava tilanne ja kun ei voi kuitenkaan olla ihan varma. Minullakin on muuten ollut tuota metallin makua aika-ajoin suussa ja olen miettinyt mistä se voisi johtua...

Pää on aivan pyörällä kun lueskellu kovasti keskustelupalstoja sieltä täältä. Toivettahan on niin kauan että menkat alkaa.. vaikka aina yhtä masentaavaa raskaustestien tekeminen..tulisi joku selvyys.. on ne menkat ollut ennenkin myöhässä ja pahasti, näiden oireiden kanssa vaan menee hermot, tietty nehän muuttuis heti siedettäviksi jos plussais ;)
Tänään tein taas nega testin kp 42 jotain ehkä.. ja nyt saa odottaa viikonlopun yli ennen seuraavaa testiä, soitin lekurillekkin ajan.. menkka kivut on aina ollu kovat, ja tullut pari päivää ennen, nyt on jomotellut jo yli viikon eikä menkkoja, eikä ennen ole ollut mitään muita oireita,ja se väsymys.. minusta taas tuntuu siltä että olen raskaana, testit vaan väittää toisin, edellisesä kierrossa vaikka haave oli päällä ei ollu tällaista "varmaa" oloa. Ääneen kotona en ole sitä tohtinut sanoa, ettei korkealta sitte tiputa..jos kaikki tää onkin harhaa tai jotai muuta! Tänään muuten astui mukaan takaisin metallin maku suussa (yök)apteekissa kyselin noista multi tabseista että voiko johtua niistä, yksi väitti että voi, ja toinen ettei, joten se siitä ..minä olen vasta aloittanut (3pv niitä syöny) tänään en ottanut jotta nyt sitte nähdään että loppuuko. On sen verran ärsyttävä vaiva että saa vitamiinipillerit mun puolesta olla.Tyttöjenäippä: Plussa puhallus sinne teille, vielä ei saa toivoa heittää ;)! On se vaan raskasta tämä epätietoisuus.

Ei auttaneet plussapuhallukset tässä kierrossa. Niin vain ne menkat alkoivat, kierron pituudeksi jäi 38päivää, melko pitkä kierto mulle, en muista koska olis ollut vastaavaa, mutta helpottunut olo nyt kuitenkin että lähti uusi kierto käyntiin ja yritys saa jatkua. Pahinta onkin juuri se epätietoisuus. Toivottavasti saat itsekin tilanteeseesi selvyyden, joko sen plussan viimein tai sitten ne kuukautiset, jotta pääsisit epätietoisuudesta eroon! Ja plussatuulia sinnekin joko tässä tai sitten seuraavassa kierrossa :)

Olipa kurjaa että menkat alkoi.. onhan se kuitenkin helpotus kun tulee lopulta selvyys. Kohti uusia yrityksiä vaan :)
Itsellä ei mitään uutta tän taivaan alla :/ , nyt kp45/32? ja edelleen oireilen, tänään tein taas negan clear blue testillä, joten toivo alkaa hiipuu että on nyt vaan muuten ihan sekasin kierto. Ovis tikkuja oli kaapissa niin samasta pissasta, tein testin ja siihen tuli kaksi saman vahvuista viivaa eli tärppipäivät tiedossa?! (mä en enää tiedä yhtään, missä mennään, tippunu aikoja sitte kärryiltä). Jos olisi kaikki normikierron mukaan niin mulla olis ovis kohta...Metalli maistuu edelleen suussa vaikka ainuttakaan vitamiini pilleriä en ole ottanut.. luulis sen tehon jo loppuneen?! Varovaisesti olen jo lueskellu mistä muusta tää kaikki vois johtua,tarttis nyt vain jaksaa odottaa sitä lääkärille pääsyä,yrittää kinua aikasemmaks jottei pää leviä ennen sitä :/

Onpa tiukassa kokemukset :( nyt mennään jo kp 51/32 jotain ehkä?! Mä olen lopettanut laskemisen, odottamisen, miettimisen, viitsi vitsi "koko ajan" haen tietoa netistä...Haittaakse?!
Menkkoja ei kuulu ja kaikki ennallaan aamulla taas puhdas nega testiin, ihmetyttää kun toisella ovistestillä mulla on ollu jo viikon plussaa ja nyt tilasin toisen merkkisiä testejä ja ne näyttää miinusta...oireista ei enää voi päätellä mitään ne menee omia polkujaan :/ Maanantaina lääkäri jos sielä jotain tolkkua tulisi tähän hommaan, yksin puheluksi menee olisin niin mielelläni kokemuksia ottanu vastaan... no, näillä mennään..

Siis voi hyvää päivää! Arvauskeskuksen "gynekologille" tilaamani aika ei ollutkaan Gynekologi :/ joten plus miinus nolla reissu,(edes clomeja saanut kirjoittaa) sain kuitenki verikokeet vaadittua että metallin maku ei johdu munuaisista,kilpirauhanen,paasto sokeri, kaikki oli viite arvojen sisällä... nopeesti ultralla kurkkas : et ole raskaana, paksu(normaali)? kohdun limakalvo, pian alkaa vuoto tai sitten ei tokasi. itse olin jo niin pöllistynyt että olen ollu vihainen itselleni miksen kysynyt enempää..tosin voi olla että ihan sama..nettikin tarjoaa enemmän tietoa :( lääkäri itse sanoi kun kysyin metallin mausta suussa ett olen ensimmäinen 28 vuoden lääkärinä olonsa aikana joka moista kyselee...Niin paljon kuin toivoisinkin että, olisinkin raskaana olen jo luovuttanut, onhan "lääkäri " sen jo ultralla katsonu... oireet jatkuu, enpä olisi aikanaan uskonut että sanon tämän ääneen että kunpa kuukautiset alkaisi! Tilasin sitten yksityiselle ajan gynekologille johon menee taas reilu viikko odottelua...nyt ei enää lasketa mikä kp menossa.. mua ei vois vähempää kiinnostaa enää mikään.. paska maistuu suussa, tissit elää omaa elämäänsä, alamahassa on joku (painon tunne), jatkuva oksetus,väsymys.. no, elämä jatkuu, kaikesta huolimatta minulla asiat hyvin.. todella hyvin (mitä minä valitan) epätietoisuus, on iso vihollinen

Äit-1 onpa ollut ikävä lääkäri :/ kunpa tilanteesi ratkeaisi ja pääsisit jatkamaan eteenpäin. Epätietoisuus on todellakin raastavaa. Voimahalaus sinne!

Kiitos tyttöjenäippä! Olen kyllä henkisesti aika finaalissa, tää on nyt varmaan jotain hormoonihässäkkää?! Menkat loistaa poissolollaan oireita tulee ja menee..6.1 ollu viime menkat.. eipä tässä muu auta kuin odotella :/

Itse kun luen usein näitä tällaisia keskusteluita, ja jotku sit loppuu kuin seinään kuten tämäkin (mitä lopulta tapahtui)....niin ihan siksi ja siitä syystä... kerron että:monen monen mutkan jälkeen, usean negatiivisen testin jälkeen, "pääsin" yksityiselle gynelle, joka vahvisti sitten kotitestien tulokset..ja laittoi kaiken oireilun "hormoonihäriö" piikkiin.. en ole raskaana!.. kaiken pitäisi kuitenkin olla kunnossa vaikkei sitten kuitenkaan lopulta ilmeisesti ole?! kun kuukautisia edelleenkään kuulunut...No, mitään estettä hän ei nähnyt vauva haaveille, kirjoitti terolut kuurin ja... tadaa eilen alkoi menkat , viimeksi oli tammikuun alussa! Eli piste tälle stoorille, nyt seuraillaan miten tästä eteenpäin.. haaveet ei ole muuttunut, sisu vain kasvanut.. kaikille äideiksi toivoville never ever give up!! minen ainakaan ;) plussa tuulia kaikille <3

Yhteistyössä