Kuinka monta tuntia olet ollut syömättä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katniss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katniss

Vieras
Itse olen ollut n. 20h, pahaa teki. Onko se muuten totta että ihminen voi mennä ns. ylinälän puolelle, jolloin ei tunne nälkää? Kuinka kauan ihminen pysyy tolkuissaan ylipäätään ilman että ei syö mitään, jos ajatellaan tunteja?

Joskus kipeänä on tainnut mennä parikin vuorokautta pelkillä nesteillä. Muuten on useinkin käynyt niin, ettei ole ehtinyt syömään aamupalaa eikä lounasta, jolloin on kulunut ehkä 20-24h, riippuen siitä mihin aikaan illalla tuli viimeksi syötyä. Ei se niin kauhean pahalta tuntunut, joskus meni ihan huomaamatta.

Itselläni oli joskus tapana paastota yksi päivä viikossa. Paastopäivän aikana join vain vettä. Väliä ruokailuille tuli ehkä 30-35 h. Ei tuntunut missään. Edes nälkä ei juuri tullut, kun olin aina niin voimakkaasti asennoitunut paastopäivään etukäteen. Pidemmissä paastoissa olen juonut myös vähän mehua. Nälän tunne katoaa tosiaan kokonaan, kun reilu vuorokausi on mennyt.

Kysy mielummin päiviä tai viikkoja.

Pari viikkoa ny menee syömättä heittämällä vaikka vararavintoa ei kehoon ole kertynytkään.

Ja milloin juopotteluränni aukeaa, niin sen kestäessä ei syödä.

Yhteistyössä