Suomessa ei ole mitään kolmen sektion rajaa vaan jokaisen kohdalla katsotaan ihan tapauskohtaisesti.Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:kolme sektioo on suomessa se raja. en tiedä sit miten käytännös. sehän kait vaan tarkottaa sitä et kuinka kohtu kärsii uusia raskauksia.
Ei riipu leikkaajasta vaan äidin itsensä ominaisuuksista, millaisen vetolujuuden arpi saavuttaa eli miten yleensä leikkaushaavat paranevat, tuleeko paranemisvaiheessa tulehduksia, onko taipumusta keloidiin, tuleeko kiinnikkeitä jne.Alkuperäinen kirjoittaja reropera:Äidilläni takana 5 sektiota ja siskollani 4.
Luulen että riippuu tosi paljon leikkaajasta, kuinka hyvin saadaan aina laitettua paikat takaisin kuntoon. Jos kerran epäonnistuu, siis tulee haavan kans komplikaatioita, kerrat vähenee huomattavasti..
Niin olet varmasti oikeassa! Eli haavasta... en osannut sanoa noin hyvin kuin sinä Samalla äidillä toisessa leikkauksessa voi haava parantua tosi hyväksi, toisessa taas tulla mutkia matkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:Ei riipu leikkaajasta vaan äidin itsensä ominaisuuksista, millaisen vetolujuuden arpi saavuttaa eli miten yleensä leikkaushaavat paranevat, tuleeko paranemisvaiheessa tulehduksia, onko taipumusta keloidiin, tuleeko kiinnikkeitä jne.Alkuperäinen kirjoittaja reropera:Äidilläni takana 5 sektiota ja siskollani 4.
Luulen että riippuu tosi paljon leikkaajasta, kuinka hyvin saadaan aina laitettua paikat takaisin kuntoon. Jos kerran epäonnistuu, siis tulee haavan kans komplikaatioita, kerrat vähenee huomattavasti..
No mulla molemmat on ns. suunniteltuja hätäsektioita. Haavat on tehty pystyyn. Pystyyn tekevät tämän kolmannenkin koska ankkuria ei tehdä, oli kiireellinen tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:entäs sit ku on yks hätäsektio takana, jos tulee toinen hätäsektio, niin mitäs sit????
Ahaa, välimuoto on sit näköjään olemas... Miksei ankkuria?Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:No mulla molemmat on ns. suunniteltuja hätäsektioita. Haavat on tehty pystyyn. Pystyyn tekevät tämän kolmannenkin koska ankkuria ei tehdä, oli kiireellinen tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:entäs sit ku on yks hätäsektio takana, jos tulee toinen hätäsektio, niin mitäs sit????
Eivät vaan tee ankkuria, en tiedä miks ei mutta näin mulle sanoivat. Eivät halua tehdä vissiin haavoja moneen paikkaan ja vaikeuttaisiko se sitten tulevia raskauksia jos on kahdessa kohtaa haava..en tiedä. Samaan kohtaan tehtiin toinen sektio, en tiedä miten tämä kolmas sitten..luulisin että samasta taas mennään.Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:Ahaa, välimuoto on sit näköjään olemas... Miksei ankkuria?Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:No mulla molemmat on ns. suunniteltuja hätäsektioita. Haavat on tehty pystyyn. Pystyyn tekevät tämän kolmannenkin koska ankkuria ei tehdä, oli kiireellinen tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:entäs sit ku on yks hätäsektio takana, jos tulee toinen hätäsektio, niin mitäs sit????
Ja onko se toinen pysty haava samas kohtaa ku eka?