vieras
ikää 22v ja en ole ihan varma mut oisko jotain 20 seksikumppania ollut, mutta 19 niistä ikävälillä 13-17v
Kaikki mikä on enemmän kuin suutelua ?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Minä kieltäydyn vastaamasta ennen kuin kerrotte, mitä se seksi pitää sisällään.
Mikä on enemmän kuin suutelu? Yleisen käsityksen mukaanhan suutelu on intiimimpää kuin yhdyntä. Pariskunta voi harrastaa seksiä vuosikausia sen jälkeen, kun suutelu on loppunut, prostituoidut eivät yleensä suostu suutelemaan asiakkaitaan, vaikka mikä muu tahansa käy.Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Kaikki mikä on enemmän kuin suutelua ?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Minä kieltäydyn vastaamasta ennen kuin kerrotte, mitä se seksi pitää sisällään.
Totta mutta suutelu ei ole seksiä, kuten itsekkin epäsuorasti ilmaisit.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mikä on enemmän kuin suutelu? Yleisen käsityksen mukaanhan suutelu on intiimimpää kuin yhdyntä. Pariskunta voi harrastaa seksiä vuosikausia sen jälkeen, kun suutelu on loppunut, prostituoidut eivät yleensä suostu suutelemaan asiakkaitaan, vaikka mikä muu tahansa käy.Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Kaikki mikä on enemmän kuin suutelua ?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Minä kieltäydyn vastaamasta ennen kuin kerrotte, mitä se seksi pitää sisällään.
Alle kymmenen ja ikää 30 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Totta mutta suutelu ei ole seksiä, kuten itsekkin epäsuorasti ilmaisit.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mikä on enemmän kuin suutelu? Yleisen käsityksen mukaanhan suutelu on intiimimpää kuin yhdyntä. Pariskunta voi harrastaa seksiä vuosikausia sen jälkeen, kun suutelu on loppunut, prostituoidut eivät yleensä suostu suutelemaan asiakkaitaan, vaikka mikä muu tahansa käy.Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Kaikki mikä on enemmän kuin suutelua ?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Minä kieltäydyn vastaamasta ennen kuin kerrotte, mitä se seksi pitää sisällään.
23 vuotta ja 24Gallubbia