Mä oon ihan kade! Miten se sit niinku onnistuu?Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:35 ja onhan niitä enemmän kuin ikävuosia.
Onnistuu? Ei kai toi nyt niin varsinainen saavutus ole.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mä oon ihan kade! Miten se sit niinku onnistuu?Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:35 ja onhan niitä enemmän kuin ikävuosia.
Mä oon vissiin armottoman ujo tai jotain...
No just tota parin kolmen vuoden supertahtia mä hämmästelen. Ja vähän kadehdin kans.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Onnistuu? Ei kai toi nyt niin varsinainen saavutus ole.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mä oon ihan kade! Miten se sit niinku onnistuu?Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:35 ja onhan niitä enemmän kuin ikävuosia.
Mä oon vissiin armottoman ujo tai jotain...
Ja noistakin kai 90% hankittu parin, kolmen vuoden aikana. Ja välissä kolmentoista vuoden jakso minkä aikana partnereita oli tasan yksi. Joskus sitä kai vaan etsii sitä oikeaa.
Ei yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:tähä välii vois kysyä monta tautia tuli matkan varrella
0,kun osaa pitää huolta ehkäisystäAlkuperäinen kirjoittaja cadetta:tähä välii vois kysyä monta tautia tuli matkan varrella