Kuinka monta muumimukia teillä on?

• Viestiketjun aloittaja TuumiMuumi
  • Ensimmäinen viesti
meillä
Kävin ihan palstaa varten laskemassa, ja mukeja löytyi 46 kappaletta. Rakkausmuumi tuplana ja uimahyppyjä kolme, muuten yksi per malli. Vain talviyö puuttuu 2000-luvun mukeista. 25, eli kausimukit ja tuotannosta poistuneet, on vitriinissä, muut käytössä. Paitsi kaksi uimahyppyä käytössä. Meillä mies nykyään innokkaampi ostamaan uusia kuin minä. Osti uuden juhlamukinkin, tosin ilman rillejä.

hjyjthg
Kymmenkunta. Olen lukenut kaikki muumikirjat ja valitsen kupin aamuisin sen fiilikseni mukaan, mitä kuppi sitten kuvaa. Ostan siksi myös vain tiettyjä kuvia joista pidän.

"viiden äiti"
En jaksa nousta laskemaan, mutta noin 40. Kuopus on saanut joulukausimukit syntymäpäivälahjakseen joka vuosi syntymästään lähtien ja toiseksi nuorin kesänsesonkimukit. Meillä mukit ovat päivittäin käytössä, mutta myös koristeena keittiössä. Tykkään itse Teema-mukin mallista ja minä ja lapset ollaan vaan hupsuina Muumiin.

vieras*
Yli 30. Ostelin niitä joskus vähän ennen kun muutin vanhempieni luota, ja olen saanut uudempia mukeja lahjaksi, niin noita on kertynyt, vaikken itse ole moneen vuoteen ostanut kuin jonkun satunnaisen mukin. Ovat ihan arkikäytössä meillä :)

? !
Muksuilla joku 20/muksu.

Itsellä käytössä 14. juon aina kahvini näistä, raahaan ne jopa veneelle.

Japanista itsellä 2 ja muksuilla pienet (15 dl) vastaavan malliset kuin Arabian.

Yksi, sain sen lahjaksi äidiltäni. Hän tiesi, että meillä on noita Muumi-kulhoja, ja ilmeisesti kuvitteli, että haluan myös mukeja... Juon siitä joskus kahvia, kun kahvimukini ovat kaikki tiskissä (kuten joku muukin kirjoitti).

Yhteistyössä