Kuinka monta muumimukia teillä on?

• Viestiketjun aloittaja TuumiMuumi
  • Ensimmäinen viesti
kuppi ja kipponen
En ole laskenut, 10 ehkä? Toiseen ketjuun pistin juuri kuvan :D

En varsinaisesti keräile niitä, kuppeja on jo sen verran että ostan vain mieluisimmat jatkossa. Ei meillä kuitenkaan ole käyttöä 50:lle kahvikupille.... N. puolet nykyisistä olen saanut lahjaksi.

"mamaA"
11 ja totesin, että äkkiä ostasn yks lisää, ku on pariton määrä. Ja kaikki ovat käytössä, ostan aina niistä tarjous koreista :) .just mietin, ettää miksi nuita on tullu ostettua, niin net on ihan kivoja ja aina tunnistaa omansa, eikä tarvi arvuutella saman näkösistä, että mikähän se minun oli. Toisin sanoen vähempi tiskattavaa, kun ei tarvihe aina uutta mottia ottaa.

iu
Toisella lapsella on kaksi, molemmat kummeilta lahjaksi saatuja. Toisella on kaksin kappalein Seikkailu-sarjan astioita, myös mukit (opiskelijakämppään ostettiin ensiastioiksi). Mulla itselläni ei oo yhtään.

"pieras"
neljä. tyttö sai lahjaksi jonkun vaaleanpunaisen (inhoaa pinkkiä) ja poika sai haisulin, jota pelkäsi.
Itse sain lahjaksi samalla kertaa kaksi samanlaista pyllistävää muumipeikkoa - enkä todellakaan halua laittaa pöytään kuppia jossa on pääosassa jonkun perse.

Enpä noita kehtaa myydäkään kerta on lahjaksi saatuja. harmitttaa kyllä kun vievät tilaa, keittiö on kamalan pieni.

kuulostaa raskaalta
[quote="pieras";29443375]neljä. Tyttö sai lahjaksi jonkun vaaleanpunaisen (inhoaa pinkkiä) ja poika sai haisulin, jota pelkäsi.
Itse sain lahjaksi samalla kertaa kaksi samanlaista pyllistävää muumipeikkoa - enkä todellakaan halua laittaa pöytään kuppia jossa on pääosassa jonkun perse.

Enpä noita kehtaa myydäkään kerta on lahjaksi saatuja. Harmitttaa kyllä kun vievät tilaa, keittiö on kamalan pieni.[/quote]

voimia! <3

Yhteistyössä