Kuinka monta lasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miia

Vieras
Galluppina utelen, että kuinka monta lasta teidän perheeseen on ajateltu hankkia ja kuinka monta on?

Niin, eihän niitä lapsia hankita vaan saadaan. Mutta monta olisi toiveissa?

Itsellä yksi 7 kk poika ja toiveissa vielä toinen.

Meillä kaksi poikaa isompi 1v7kk ja pienempi nyt 3 viikkoa.

Ja eiköhän meidän lapset ole tässä, kolmesta ollaan puhuttu, mutta katsotaan sitä kolmatta kyllä ihan kaikessa rauhassa. Ehkä vuosien päästä =)

7 vuotias poika ja 9 vk vanha poika. toiveissa ois saada tyttö vielä jotenka jos seuraavaki on poika yritetää viel ja jos seki on poika niin vielki... 5 on kyllä maksimi sit mut tyttö ois kiva kyl.

Toiveissa alunperin yksi,joka muuttui ajansaatossa kahdeksi,nyt siis kaksi poikaa 7-v ja 3 kk;tta =)
Luulen,että jää tähän kahteen,olen jo niin mukavuudenhaluinen..

Meillä tyttö 1v 2kk ja näillä näkymin riittää tämä yksi,mutta varmasti tulee muutaman vuoden päästä toinenkin,sen näkee sitten,mutta luulen että maksimissa jää kahteen lapseen.

Meillä kolme tyttöä iältään 21, 19 ja 16. Tyttöjen jälkeen tehtiin vielä yksi vaikka vasta-aineet kiusasivat ja tiesin, että niitä takuuvarmasti tulee.
Tuloksena poika joka on jo 11-vuotias.
Sterilisointi tehtiin heti pojan syntymän jälkeen.

Lapsilukua ei varsinaisesti ollut koskaan mielessä. Noi vasta-aineet kuitenkin pistivät miettimään, että kuinka monta uskaltaa tehdä.

Nyt olen jo mummikin reilut 2-vuotiaalle tyttäreni tytölle.

Ystäväni haaveissa lapsiluku oli neljä joka sitten vaihtui viideksi kun puolitoistavuotta sitten syntyi yllätys kaksoset.

ensimmäinen vasta tulossa... mutta n.6 haaveena. todelakin vain haave rahan ja muun suhteen... osa adoption kautta koska se on ollut toinen haave jo pikku tytöstä asti :)

Kolme lasta; poika 10v, tyttö pian 8v ja poika 11kk. Neljättä tässä yritetään väsätä :-) Vaan ei tuo hormonitoiminta vielä oikein kunnossa, kun vielä imettelen...

Tehotyttö

Yhteistyössä