Kuinka monta kertaa seksiä päivässä, ennätys?

  • Viestiketjun aloittaja Nain3n70
  • Ensimmäinen viesti
Nain3n70
Juttelimme tuossa kavereiden kanssa joskus siitä, että miten monta kertaa seksiä he ovat harrastaneet saman miehen kanssa (No eipä kellään sentään ollutkaan montaa kumppania lyhyeen hetkeen) lyhyen ajan sisällä. Esim. yössä, vuorokaudessa tai viikonlopuksi. Yllätyin, että he eivät olleet ihan niin hurjia miehiä tavanneet kuin minä...

Muistelen vieläkin erästä miestä, viidentoista vuoden takaa. Hän oli mun tuttu, mutta meille tuli useemman kuukauden panosuhde. Loppui kun molemmat ruvettiin seurustelemaan. Mies oli kyllä kova panemaan aina, mutta yhden kerran muistan vieläkin hyvin. Mies tuli meille 20:00 illalla ja lähti seuraavana päivänä 12:00. Tuona aikana harrastimme seksiä 7 kertaa. Eli 16 tuntia ja 7 kertaa. 2.29 tuntia/kerta.

Aika yleistä kyseisen miehen kanssa oli se, että illalla jos tuli niin pari kertaa ja sitten aamupäivällä vielä 2-3. Eli 3.2 oli tuo suhdeluku.

Käytän seksin määrittelyyn tässä miehen orgasmia. Itse kyllä sain lähes joka kerta myös, mutta naisella se ei aina ole niin yksinkertaista.

Pakko muuten sanoa, että ei edes ollut niin että määrää nostettiin laadun kustannuksella. Toki tuossa oli parit pikapanot, mutta pidempiä sessioistakin...

Tiedän että tuommoista se ei voi olla pitkään normielämässä, eikä edes pidä olla. Nykyään olen ihan tyytyväinen siihen 1-2 kertaan viikossa. Mutta kiva näitä vanhojakin joskus muistella.
 
Hanipööööö
Kyllä yleensä mieheltä loppuu se into kun sen ekan kerran saa. Eli aamulla sitten aikaisintaan seuraavaksi. Taitaa olla kolme mun miehen ennätys vastaavalta ajalta. Eli ei kyllä vastaavia hurjastelijoita oo tullut vastaan.

Yksi erikoistapaus mulla silti on. Erään miehen kanssa 10 vuotta sitten tuli harrastettua seksiä. Yhden yön juttu oli kyseessä. Harrastettiin sitten semmoista aika rajua seksiä ja mies laukesi sisääni. Sitten käski mua ottamaan kikkelin suuhun ja imemään sen puhtaaksi. Siinä sitten hetken imuttelin ja sehän pomppas pystyyn ja eipä aikaakaan kun mies laukesi mun suuhun. EI tainnut olla väliä kuin vartti miehen orgasmeilla, siihen en uskois monen pystyvän.

Kyseisen hepun kanssa panot jäikin sitten siihen. Nukkui sikeästi kuin mikäkin ja aamulla olikin kiire pois. Luulen, että oli parisuhteessa...
 
Käytän seksin määrittelyyn tässä miehen orgasmia. Itse kyllä sain lähes joka kerta myös, mutta naisella se ei aina ole niin yksinkertaista.
Miksi puhut seksistä, jos oikeastaan puhut miehen orgasmeista?
Miksi sellainen ei olisi seksiä, jos vain nainen saa orgasmin?

Vastauksena kysymykseen - en osaa sanoa. En edes määrittele seksiä noin, joten välillä on vaikea laskea, onko kyse jo uudesta kerrasta vai itse asiassa edellisen jatkosta.
 
vierailijajopi
Kun nuorena mentiin rakastuneina naimisiin, niin seksiä oli 3-8 kertaa päivässä. Yleensä seksiin meni joka päivä sellaiset 1-3 tuntia. Koko ajan teki mieli. Tätä jatkui pari vuotta ja sitten sellaista pari kertaa päivässä.
 
Kerran oon törmännyt mieheen jonka kanssa yksi su krapula-aamu aloitettiin ja 11 kertaa ennen iltaa seksiä harrastettiin (y):ROFLMAO:
Mies oli silloin jotain 32,en ole sellaista kokenut kenenkään muun kanssa koskaan,en nyt sanoisi että olisi tarviskaan kyllä.
Keskivertomiehelle taitaa toi kaks kertaa (laukeamiskertaa) per vrk olla riittämiin :p
 
vierailija
Aika pieniä lukuja. Kokeilin nuorempana ottaa hieman testosteronilisää ja silloin päivän aikana meni helposti kolme kertaa tunnissa! Vaatii pullollisen liukkaria, sillä ei nainen pysty kostumaan niin montaa kertaa peräkkäin ja tissitkin alkaa olla niin hellät, ettei saa koskea.
 
KappasVaanUkko
Aika pieniä lukuja. Kokeilin nuorempana ottaa hieman testosteronilisää ja silloin päivän aikana meni helposti kolme kertaa tunnissa! Vaatii pullollisen liukkaria, sillä ei nainen pysty kostumaan niin montaa kertaa peräkkäin ja tissitkin alkaa olla niin hellät, ettei saa koskea.
Auttaako tuo myös siinä tilanteessa, että haluaa nussia naista jota ei muuten oikein haluais nussia. Mulla on nimittäin semmonen tilanne. Pitäsi vielä pitää kulissia yllä kesään asti. Ei nappaa yhtään, mutta naapurin teinitytön persettä miettiessä pystyy sen kerran päivässä jyystämään. Auttaisko tuo testohomma siihenkin?

Kysyy erikoisessa tilanteessa oleva mies.
 
vierailija
Niin tuo määrittely on vähän hankalaa. Jos miehen orgasmi on laskuperuste, niin sen saa täyteen ilman erikoisempi seksisessioitakin, vaikka onhan tuo paljon. Mutta se ei kuvasta ihan koko totuutta. Mies voi helposti illalla saada orgasmin 3-4 kertaa. Tämä siis yhden "session" aikana. Usein mies saa kerran tai kaksi ennen minua. Sitten minä ja jos ei yhtä aikaa tule, niin jotenkin se hoidellaan loppuun. Sitten ennen nukkumaan menoa kerta ja aamulla sessio uusiksi. Mutta aika itse toimitukseen ei ole mitenkään suhteessa tuohon. Koko hommaan aikaa menee ehkä tunti tai pari.

Miehen "lepoaika" on hyvin yksilöllistä. Tälle miehelle se ei välttämättä ole kovin montaa minuuttia alussa. Se pitenee mitä useamman orgasmin toki saa.

Joskus kun tätä on tyttöporukassa viinipäissään pohdittu, niin laskentaperusteeksi otettiin se, että pitää olla pukeutunut kerran välissä. Esimerkiksi darrapäivän vietto leffan parissa kylpytakit päällä voisi tarkoittaa kolmea panokertaa. Mutta todellisuudessahan se on vähän niin kuin yksi kerta, joka vain jakautuu sen tylsän leffan ajalle. Tai no toinen esimerkki että otat ensin suihin (loppuun asti) ja alatte sen jälkeen panemaan. Kyllä se minusta enemmän yksi kerta on kuin kaksi.
 
Mies 44
24 tunnin risteilyllä harrastin kaverin vaimon kanssa kuusi kertaa. Aivan mahtava ikimuistoinen reissu. Oli mukava palata kotiin imettynä ja naituna pussit tyhjänä. Tätä matkaa edelsi se että kaveri kävi vaimoni kanssa samanlaisen reissun Kaikille jäi tyytyväinen mieli
 
Auttaako tuo myös siinä tilanteessa, että haluaa nussia naista jota ei muuten oikein haluais nussia. Mulla on nimittäin semmonen tilanne. Pitäsi vielä pitää kulissia yllä kesään asti. Ei nappaa yhtään, mutta naapurin teinitytön persettä miettiessä pystyy sen kerran päivässä jyystämään. Auttaisko tuo testohomma siihenkin?

Kysyy erikoisessa tilanteessa oleva mies.
Mikä mahtaa tuossa olla takana - raha-asioiden järjestely ennen eroa?
 

Yhteistyössä