potilaana ja miksi? mä oon kolme kertaa ja olin tosi kipeä silloin.
Kowalski 02.08.2010 #4 2 kertaa potilaana; kierin rappuset tuhannen porossa alas :snotty: ja toisen kerran tein kuolemaa keuhkokuumeen kourissa. Kyydissä muuten; monesti. Ja hauskaa oli
2 kertaa potilaana; kierin rappuset tuhannen porossa alas :snotty: ja toisen kerran tein kuolemaa keuhkokuumeen kourissa. Kyydissä muuten; monesti. Ja hauskaa oli
tiiru 02.08.2010 #7 Pari kertaa epilepsiakohtauksen takia. Onneksi ei enää tarvitse Ja yhden kerran toisesta syystä...
Timangi- 02.08.2010 #11 Kahdesti. Pyörryin kerran(17veenä) alepaan :saint: ja toisen kerran kun lähdin kolmatta synnyttämään.
Kahdesti. Pyörryin kerran(17veenä) alepaan :saint: ja toisen kerran kun lähdin kolmatta synnyttämään.
poppaliina 02.08.2010 #12 Alkuperäinen kirjoittaja aletheia: Kerran. Synnyttämään menin. Click to expand... Sama täällä.
Usva 02.08.2010 #16 Kahdesti, ekan kerran kun leukanimurtui ja toisen kerran helvetin pahan sappikivi kohtauksen takia.
vieras 02.08.2010 #17 Kaksi kertaa. Keskussairaalasta yliopistolliseen sairaalaan ja sama takaisinpäin. Raskaana olin ja ennenaikainen synnytys uhkasi.
Kaksi kertaa. Keskussairaalasta yliopistolliseen sairaalaan ja sama takaisinpäin. Raskaana olin ja ennenaikainen synnytys uhkasi.
vieras 02.08.2010 #19 Kaksi kertaa. Keskussairaalasta yliopistolliseen sairaalaan ja sama takaisinpäin. Raskaana olin ja ennenaikainen synnytys uhkasi.
Kaksi kertaa. Keskussairaalasta yliopistolliseen sairaalaan ja sama takaisinpäin. Raskaana olin ja ennenaikainen synnytys uhkasi.
kolmesti 02.08.2010 #21 Kolme kertaa, potilaana. Alentunut tajunnan taso liiasta alkoholista, kovat alavatsakivut, sekä kolarin jälkeen tarkistettavana.
Kolme kertaa, potilaana. Alentunut tajunnan taso liiasta alkoholista, kovat alavatsakivut, sekä kolarin jälkeen tarkistettavana.
no 02.08.2010 #24 2 kertaa. Lapsivedet meni ja synnyttämään lähin. Toisen kerran kun repes perna onnettuuden jälkimainingeissa.
2 kertaa. Lapsivedet meni ja synnyttämään lähin. Toisen kerran kun repes perna onnettuuden jälkimainingeissa.