Sellainen "oikea väittely" on kivaa. Lukiossa meillä oli aika paljon väittelyskaboja, voitin aina koska olen paras, vaikka joutuisin puolustamaan asiaa, jota en tosielämässä puolustaisi.Hesarista luin, että väittely on loistavaa aivojumppaa, missäs se Häppäri on?
Totta totta, vitutukseen voi kuolla.Sellainen "oikea väittely" on kivaa. Lukiossa meillä oli aika paljon väittelyskaboja, voitin aina koska olen paras, vaikka joutuisin puolustamaan asiaa, jota en tosielämässä puolustaisi.
Sellainen "joopas eipäs säpäs oot ootko idiootti yhyy lapsi rakas" -lässyttäminen taas varmasti lyhentää elinikää.
Mitämitä, tuopa tänne pariYöh. Liikaa sitruunavohveleita. Mjoo kotona hyvinkin vappu.
Tuu hakeen, mulla ois myös lonkeroa ja punkkua.Mitämitä, tuopa tänne pari
No niistä ei kumpaakaan, mulla on Henkkaa. Mut vohveleita tuun hakee pian, hetki menee.Tuu hakeen, mulla ois myös lonkeroa ja punkkua.
paljon ja kaikenlaista miekin juonut olen mut mitä on henkka?No niistä ei kumpaakaan, mulla on Henkkaa. Mut vohveleita tuun hakee pian, hetki menee.
paljon ja kaikenlaista miekin juonut olen mut mitä on henkka?
TervetuloaKävin kaupungilla (manta) ja sen jälkeen syömässä... mutta ei jaksa enää sen pidempään heilua tuolla. Parempi tulla kotiin ja palstalle