Kuinka moni viettää köyhää joulua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milla"

Vieras
Meillä on kinkku joka ei ole vielä uunissa,joulutorttuja,pipareita,suklaata,joululimppua ja siihen se jääkin :(
Meillä ei ole kuusta,eikä myöskään yhtään lahjaa ja kämppää ei ole koristeltu mitenkään joulukoristein.

ei lapsia. olen yksin. muutaman paketin olen saanut, muutaman olen antanut. tuntuu ihan normaalilta viikonlopulta. ei kummempaa. huomisen illan istun varmaan netissä ja luen.

Mikä on köyhä joulu? Meillä on ostettu pienet rasiat laatikoita, pieni kinkku ja tietysti suklaata. Lahjoja olen lähimmille ostanut, mutta ei minulla kauheasti ole rahaa jouluun palanut. Aattona mennään mun vanhemmille syömään, joten ei tarvitse kotiin koko kattausta hankkia, vähänkin riittää.

Tuntuu vain kummalta kun kaikki muut juhlii hienosti joulua ja syövät kaikkea hyvää saavat paljon lahjoja.Itellä ihan surkee joulu ja joulumieltä ei ole ollenkaan monesta syystä :(
Parempi kuin nukkuu koko joulun kun masentaa.

[QUOTE="milla";22737222]Tuntuu vain kummalta kun kaikki muut juhlii hienosti joulua ja syövät kaikkea hyvää saavat paljon lahjoja.Itellä ihan surkee joulu ja joulumieltä ei ole ollenkaan monesta syystä :(
Parempi kuin nukkuu koko joulun kun masentaa.[/QUOTE]

No miksi teillä ei ole joulukoristeita tai mitään?

[QUOTE="Noo";22737221]Aineellisesti riittävästi, henkinen puoli hiukka hakusessa.[/QUOTE]

Täällä juuri noin kanssa. Ihan jo kyllästynyt koko juttuun vaikka ihan viime tingassa kaikki jutut teinkin..olisipa jo ohi viikonloppu.

Yhteistyössä