kuinka moni uskoo et mies voisi pettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Niin kuinka moni luottaa mieheensä niin paljon että uskoo että ei koskaan missään tilanteessa voisi pettää? onko luotto 100 pros?

Mun mies on lähössä miesporukalla matkalle ja tuntuu et jotain voisi säätää,ei nyt ehkä itse seksiä,mutta jotain sutinaa baarissa tms...

Yritän jotenkin saada itseni sit rauhottumaan,mutta onko muilla vastaavia tuntemuksia kun mies esim matkoilla?

No tiedän että teknisesti on mahdollista, mutta kuitenkin luotan 100 varmasti että ei niin tee. Oli tilaisuus tai ei. jos toisin uskoisin,en näkisi mitään syytä olla yhdessä. Jos siis kuvittelisin, että ukko pettäs heti kun voisi.

Kyllä mä luotan mieheen enkä pelkää. Yhessä oltu 10v eikä oo pienintäkään syytä ollu epäillä. Mutta sikäli en oo sinisilmänen etteikö vois olla mahollista. Minäkään en oo pettäny eikä kyl aikomustakaan ollu.

100% en pysty vannomaan kenestäkään - edes itsestäni. Koskaan ei tiedä mitä elämä eteen tuo. Toisaalta taas jos se mies on pettääkseen niin ei sitä pysty estämään vaikka kuinka kieltäisi kaikki kaveriporukan matkat ja illanistuaiset. Siksi noin yleisesti luotan niin kauan kunnes toisin todistetaan.

[QUOTE="sasa";22372832]haluaisin uskoa että mieheni ei missään nimessä petä. MUTTA kaikki miehet pettää sopivan tilaisuuden tullen....[/QUOTE]

Ja pöh. Jos sulla on kokemusta nii ei se kata jokasta miestä. Ootoko sä pettäny ku samallalialla kaikki naiset niin tekee. Ton väiteen perusteella.

Luotan mieheeni 99%:sti. Jos en luottaisi tarpeeksi (vaikka mies ei oilisi koskaan luottamusta pettänytkään) en voisi olla hänen kanssaan. Millaista olisi elämä ajatella koko ajan "mitähän se mies nyt tekee, soitanko sille jo viidennen kerran päivän sisällä" Kuitenkin mies, jolla vehkeet toimii, voi pettää, ja nainen myös. Joten on todella tyhmää sokeasti luottaa.

Yhteistyössä