M
Mullekin tuollainen luxusauto
Vieras
No mitä sitten vaikka meidän "kakipaikkainen pärinautomme" on velaksi.
Teillä on kyllä upea auto, kun siellä on oma vessakin! (Vai tarkoittaako tuo kakipaikkainen kakkimispaikkaa...?)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mitä sitten vaikka meidän "kakipaikkainen pärinautomme" on velaksi.
No mitä sitten vaikka meidän "kakipaikkainen pärinautomme" on velaksi. Meillä siis kaksipaikkainen mersun sporttiauto. Lainaa on, mutta hyvin voidaan maksaa voi.
Ziisus mitä urpoja te ootte... varmaan ketuttaa ajaa sillä perusaudillanne hahahhaha. Kyllä mä nyt ainakin tiedän, että moni kadehtii meidän autoa.
Me tarvittu kun amistutkintu tähän autoon.. kuluttakaa te vaan persettänne sielä korkeakoulussanne...hahah SALLIKAA MUN NAURAA.
Just tänään aattelin ku tonnin kotterollani töistä kotiin ajelin, et miten ihmisillä on varaa ostaa kalliita autoja, siis mun mittapuulla yli 20t. Tienaan työpaikkani henkilöstöstä parhaiten, bruttopalkka nelisen tonnia, muilla kahden-kolmen tonnin paikkeilla, mutta ajan halvimmalla autolla ja asun halvimmassa talossa.
toivottavasti tiedät miten onnellisessa asemassa olette, ainakin rahallisestituo olisi mun unelma!
mutta itse ap:n kysymykseen...meillä ei mitään asuntolainoja/autolainoja ole ollenkaan, mutta kymmenet osamaksut ovat vieneet meidät todella ahdinkoon. Olemme molemmat pienituloisia (nettotulot kuukaudessa yhteensä 2400e) ja maksamme noita osamaksuja edelleen. Pahimmillaan maksettiin juuri viimeinen erä vaunuista, jotka olemme rahapulassa joutuneet myymään jo eteenpäinTyhmästä päästä kärsii koko talous
![]()